اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رابطه نامشروع عمه با مرد غریبه دردسر آفرید!



اخبار حوادث - رابطه نامشروع عمه با مرد غریبه دردسر آفرید!

رابطه نامشروع عمه با مردی غریبه‌ مشکلاتی برای خانواده خودش و برادرش به وجود آورد.

به گزارش مردم سالاری، صبح روز پنج شنبه ماموران کلانتری کن با تماس دختر جوانی که خبر از حضور مرد غربیه‌ای در خانه شان را می‌داد، سریعا به محل اعزام شدند.

 

 پس از حضور ماموران زن جوانی به نام «مهسا» به همراه مرد غربیه‌ای از داخل خانه دستگیر و به پایگاه پلیس انتقال داده شدند.

 

تحقیقات پلیس از این رابطه نامشروع حکایت از آن داشت که «مهسا» با دخترش جهت مهمانی به خانه برادر خود آمده بودند در حالیکه خانواده برادرش به جز دخترشان قصد سفر به کیش را داشتند.

 

آنان پس از خوردن شام به فرودگاه رفته و مسافران را راهی کردند و سپس عمه به همراه دخترش و برادرزاده‌اش به خانه برادرش رفتند تا شب را در آنجا استراحت کنند. شب در خانه، «مهسا» ناگهان با آوردن چای از دختران خواست، با نوشیدن آن خواب راحتی داشته باشند ولی برادرزاده‌اش که «مرجان» نام داشت به دلیل اینکه علاقه‌ای به خوردن چای نداشت،‌ وانمود به خوردن چای کرد و بعد به اتاقش رفت تا بخوابد.

 

بعد از طلوع خورشید «مرجان» با سر و صداهایی از داخل اتاق عمه اش از خواب بیدار شد و متوجه حضور مرد غریبه‌ای در داخل خانه شد که سریعا بدون اینکه مرد غریبه و عمه‌ متوجه شوند با پلیس تماس گرفت.

 

همچنین در پایان گزارش ماموران مشخص شد «مهسا»، لیوان چای را به مواد خواب‌آور مسموم کرده بوده و تصور نمی‌کرده است که برادر زاده‌اش چای را نخورده باشد.

 

سرگرد رسول بهرامی رییس کلانتری 142 کن گفت: پرونده ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهمان به دادسرای ارشاد ارسال گردید.

 

گفتنی است، ‌دختر «مهسا» نیز به جهت پیشگیری از هرگونه حادثه ناگهانی به دلیل مسمویت زیاد به درمانگاه فرستاده شد. 

اخبارحوادث -  مردم سالاری

 


ویدیو مرتبط :
رابطه نامشروع یک زن با چند مرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد شیشه‌ای همسرش را گروگان گرفت/توهم رابطه نامشروع دردسر ساز شد+عکس



اخبار ,اخبار حوادث ,رابطه نامشروع

 

اخبار حوادث - مرد شیشه‌ای همسرش را گروگان گرفت/توهم رابطه نامشروع دردسر ساز شد+عکس

مرد شیشه‌ای که به دلیل توهم همسرش را گروگانگیر گرفته بود و قصد کشتن وی را داشت با تلاش سرکلانتر چهارم پلیس پایتخت بدون هیچگونه درگیری دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساعت 08:30 روز گذشته حسب اعلام مرکز پیام مبنی بر یک فقره گروگانگیری در آدرس بزرگراه رسالت، فروشگاه صنایع دستی بلافاصله واحد گشت 110 در محل حاضر و ضمن تایید گروگانگیری با سلاح گرم و با عنایت به حساسیت موضوع بلافاصله سرگرد حسن نورآبادی رییس کلانتری 147گلبرگ به همراه معاونین در محل حاضر و ابتدای ‏امر در خصوص پاکسازی و متفرق نمودن افراد غیر مسئول از موقعیت اقدام کردند.
 
با توجه به اینکه فرد گروگانگیر میز بزرگی را جلوی درب ‏ورودی قرار داده بود تا افراد به راحتی نتوانند وارد مغازه شوند رئیس کلانتری جلوی درب با فرد ‏گروگانگیر که خود را "ناصر" معرفی نمود با آرامش و خونسردی شروع به صحبت و ‏آرام نمودن نامبرده نمود.
 
کلانتر گلبرگ ابتدا حدود نیم ساعت به حرفهای وی گوش داده که مرد گروگانگیر ‏علت این عمل را اختلاف خانوادگی و بحث رابطه نامشروع خانم خود با فردی از ‏همکارانش اعلام نمود.
 
به دنبال این موضوع و به دلیل در خطر بودن جان زن جوان سریعا سرکلانتر چهارم پلیس پایتخت سرهنگ علی احمد نادری در محل حاضر و پس از چند دقیقه مذاکره با مرد گروگانگیر توانست وی را بدون هیچگونه درگیری خلع سلاح کرده، بازداشت نماید.
 
ماموران پس از ضبط اسلحه شاه کش و چاقو گروگانگیر هر دو تن را به کلانتری برده و مرد گروگانگیر در بازجویی‌های اولیه خود گفت: مدت 2 ماه است که با همسرم اختلاف و وی  از ورود من به منزل ‏جلوگیری می کند و هم اکنون من در منزل پدری خودم زندگی می کنم و از زمانی که کلیه اموال خودم را به ‏نام وی زدم سر ناسازگاری برداشته و احساس می کنم با فردی ارتباط دارد به همین منظور اسلحه ایی تهیه و قصد انتقام و برگرداندن اموالم را داشتم.
 
در ادامه از همسر متهم بازجویی شد که وی اظهار داشت: شوهرم اعتیاد به شیشه و ‏تریاک دارد و امروز زمانی که من برای خرید به آن مکان آمده بودم، وارد مغازه شده و اسلحه و چاقویی را به سمت من گرفت و شروع به فریاد ‏زدن نمود که اگر کسی در این موقعیت جمع شود ‏من را می کشد و مداوم مرا تهدید می کرد که با حضور پلیس نجات پیدا کردم.
 
همچنین زن جوان گفت: بنده از شوهرم چندین بار شکایت کرده ام ‏و پرونده های آن در کلانتری 128 تهران نو مفتوح می باشد. 
 
 سرهنگ علی احمد نادری درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی فرستاده می‌شود. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران