اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رابطه نامشروع زن متاهل به روش فیس بوکی +عکس



رابطه نامشروع زن متاهل به روش فیس بوکی +عکس

یک زن 35 ساله متاهل پس از به اشتراک گذاری عکسهای خود در فیسبوک مبنی بر زنده بودنش تا 2 روز دیگر قربانیان بین 16 تا 18 ساله خود را در فیس بوک می فریفت و بعد از قرار گذاشتن و برقراری رابطه نامشروع با آنان از لحظات سپری شده به صورت پنهانی فیلم و عکس تهیه می نمود.

بازهم فیسبوک ، یک زن 35 ساله متاهل پس از به اشتراک گذاری عکسهای خود در فیسبوک مبنی بر زنده بودنش تا 2 روز دیگر قربانیان بین 16 تا 18 ساله خود را در فیس بوک می فریفت و بعد از قرار گذاشتن و برقراری رابطه نامشروع با آنان از لحظات سپری شده به صورت پنهانی فیلم و عکس تهیه می نمود سپس از آنان در مقابل نپرداختن هزینه مورد نظرش و منتشر نمودن فیلم و عکس در یوتیوپ و فیسبوک از قربانیان خود اخاذی می نمود و آنان را وادار به رابطه نامشروع می‌کرد.

 

&quotفیس بوک , اشتراک گذاری عکس , رابطه نامشروع

 

بر اساس گزارشهای منتشر شده توسط پلیس این زن شیطان صفت که "جنیفر دمیسی" نام دارد خود را دختری 16 ساله و مبتلا به بیماری سرطان معرفی می نمود و با پوشاندن موی سر خود طوری که سرش بدون مو دیده شود و پوشیدن لباس مخصوص بیماران سرطانی یک بیمارستان در آریزونا به صورت گفتگوی تصویری آنلاین قربانیان خود را به بهانه بازدید وی در مکان هایی که وی انتخاب می نمود قرار ملاقات می گذاشت.


به گفته پلیس وی به مدت 5 سال به این شیوه تحت تاثیر قرار دادن قربانیان خود سوء استفاده می نمود.
این زن به علت آنکه یکی از قربانیان خود از پرداختن پول سر باز زد وی را تهدید به انتشار عکس‌ ها و فیلم های گرفته شده نمود نوجوان 15 ساله والدین خود را در جریان قرار داد و آنان با مشاوره و همکاری پلیس طبق یک نقشه دقیق و حساب شده با قرار دادن یک افسر پلیس با هویت جعلی در صفحه فیسبوک طوری که از دوستان قربانی 16 ساله به شمار آید توجه جنیفر دمیسی را جلب نمودند و در نهایت با حضور پلیس به صورت مخفیانه در محل قرار پس از حضور وی در اتومبیل شخصی اش دستگیر شد.


وی به جرم تجاوز به عنف و سوء استفاده جنسی از نوجوانان بوسیله فیسبوک و اخاذی از آنان طی 5 سال گذشته دستگیر و به زندان منتقل شد تا اولین جلسه دادگاه وی در تاریخ 22 اوت سال جاری برگزار شود.
منبع:pardad.ir


ویدیو مرتبط :
‫ارتباط نامشروع زن متاهل با پسرخاله همسرش، منجر به این قتل دردناک شد‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد رابطه نامشروع یک زن متاهل به رئیس جمهور آلمان! + عکس



اخبار بین الملل - پیشنهاد رابطه نامشروع یک زن متاهل به رئیس جمهور! + عکس

شارلوت روخه، نویسنده کتاب آلمانی “فویشته گبیته”، به کریستین وولف رییس جمهور آلمان پیشنهاد کرد در صورتی که قانون تمدید مدت زمان فعالیت نیروگاه های هسته ای را نپذیرد، می تواند با وی رابطه نامشروع داشته باشد!

 

اخبار بین الملل,اخبار,رابطه نامشروع رئیس جمهور

 

به نظر می رسد که همسر این نویسنده ۳۲ ساله آلمانی که یکی از مجری های تلویزیونی است، با این اقدام وی موافق باشد.


این نویسنده ۳۲ ساله آلمانی گفت: با همسرم در این مورد صحبت کرده ام و وی موافق است و اکنون تنها بانوی اول آلمان یعنی همسر وولف باید با این مسئله موافقت کند!


وی گفت: وولف باید سال جاری در مورد این مسئله تصمیم گیری کند که آیا قانون اتمی این کشور قانونی است و خیر؛ و آیا اتحاد دو حزب دموکرات مسیحی و سوسیال مسیحی و دموکرات های آزاد می توانند بدون موافقت مجالس ایالتی این قانون را عملی کنند یا نه؟ روخه به عنوان یکی از مخالفان انرژی اتمی محسوب می شود. وی یکی از سردمداران اعتراض به حمل زباله های هسته ای به آلمان بود.

 

اخبار بین الملل,اخبار,رابطه نامشروع رئیس جمهور

اخبار بین الملل - نامه نیوز