اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رابطه غیراخلاقی زن سارکوزی با وزیر اولاند



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

لوپوئن به نقل از یک کتاب ادعا کرد؛

رابطه غیراخلاقی زن سارکوزی با وزیر اولاند

با خروج نیکولا سارکوزی از قدرت، موضوعاتی چون ترحم مقامات فرانسوی به سارکوزی و رسانه‌ای‌شدن مجدد رسوایی‌های اخلاقی "کارلا برونی" آخرین همسر وی، مورد توجه رسانه‌های فرانسه قرار گرفته است.

 

به گزارش مشرق، کنار گذاشته‌شدن نیکولا سارکوزی از رأس قدرت در فرانسه در نخستین دوره از ریاست جمهوری که در فرانسه امری عجیب و غیرمنتظره است، ظاهراً ترحم‌های مؤسسات دولتی این کشور را برانگیخته و مقامات فرانسه با قرار دادن یک آپارتمان مجلل در مرکز پاریس در اختیار وی که زیاد هم از الیزه دور نیست، سعی کرده‌اند به‌نوعی از سارکوزی دلجویی کنند.

 

روزنامه لوپوئن فرانسه با اشاره به این موضوع نوشت که این ساختمان که مساحت آن بالغ بر 323 متر مربع است در یکی از مرفهترین مناطق پاریس به سارکوزی داده شده است. سارکوزی همچنین از تیمی هفت نفره شامل رئیس دفتر و معاون کارمند بایگانی و منشی برخوردار خواهد بود و یک راننده و دو محافظ نیز خواهد داشت.

 

این البته تنها موضوعی نیست که رسانه‌های فرانسه بعد از خروج سارکوزی از قدرت نسبت به آن تمرکز کرده‌اند؛ هنوز چیزی ازخروج سارکوزی از الیزه نگذشته که آوازه رسوایی‌های همسر وی بار دیگر رسانه‌ای شده است.

 

کارلا برونی پیشتر از روابط عاشقانه خود با "لوران فابیوس" نخست‌وزیر سابق فرانسه که اکنون در کابینه اولاند وزارت خارجه را بر عهده دارد، خبر داده بود.

 

رسانه‌های فرانسه نوشتند که اصل این ماجرا به سال 2008 میلادی و زمان ازدواج سازکوی با برونی برمی‌گردد که در آن سال کتابی از سوی "والری بونام" نوشته شد که در آن اسامی معشوقه‌های برونی لیست شده بود و علاوه بر نام‌هایی چون "آند رال میک جاگر" و "اریک کلابتون" ستاره‌های راک، نام فابیوس نیز در این لیست نوشته شده بود.

 

این نویسنده می‌افزاید که روابط این دو کوتاه و در عین حال بسیار تند و تیز بوده و بیشتر اصحاب رسانه به آن پی برده بودند؛ اما چیزی در مورد آن ننوشتند.

بونام می افزاید: برونی مقاومت زیادی در مقابل اصحاب هنر و سیاست از خود نشان نمی‌داد و رابطه دیگری نیز با "لوک فیری" وزیر آموزش سابق فرانسه برقرار کرده بود، این ارتباط در اوایل قرن جدید صورت گرفته بود اما جنجال رسوایی‌های برونی بویژه با فابیوس پس از انتصاب وی به عنوان وزیر خارجه شدت بیشتری به خود گرفته است./مشرق


ویدیو مرتبط :
رابطه غیراخلاقی نخست وزیر انگلیس با یک خوک!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم رابطه غیراخلاقی مدیر سینمایی دولت دهم با یک زن در هتل، به قوه قضاییه تحویل شد



اخبار,رابطه غیراخلاقی مدیر سینمایی


اخبار فرهنگی - فیلم رابطه غیراخلاقی مدیر سینمایی دولت دهم با یک زن در هتل، به قوه قضاییه تحویل شد/ او تهیه کننده زن سینما را مجبور به رابطه غیراخلاقی کرد!

روزنامه قانون از محاکمه یکی از مدیران وزارت ارشاد در دوره احمدی‌نژاد خبر داده و نوشته است: «جلسه محاکمه یکی از مدیران وزارت ارشاد در دولت دهم و پسرش روز یک‌شنبه هشتم دی ماه به صورت غیرعلنی در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد».

به نوشته روزنامه قانون، «این مدیر وزارت ارشاد در دولت دهم و پسرش اواخر سال ۹۱ با شکایت زنی به دادگاه احضار و پس از تکمیل تحقیقات با قرار وثیقه آزاد شدند»، و اکنون «متهم نیز علیه این زن، شکایتی را در خصوص سوءاستفاده‌های مالی مطرح کرده است».

این روزنامه اشاره‌ای به اسم این «مدیر پیشین وزارت ارشاد اسلامی» نکرده است، اما روزنامه قانون پیشتر در پنجم اردیبهشت‌ماه ۹۲ از «بازداشت یک مدیر فاسد در وزارت ارشاد اسلامی» خبر داده و نوشته بود: «سرانجام آقای "س"، یکی از مدیران جنجالی و پرسروصدای وزارت ارشاد در بخش سینمایی، به دلیل فساد اخلاقی گسترده خود بازداشت شد.»

روزنامه قانون در همان شماره نوشته بود که «این مدیر ارشد فرهنگی دولت محمود احمدی‌نژاد» که برخی از سینماگران برجسته و بسیاری دیگر از بزرگان سینمای ایران را «خانه‌نشین کرده بود»، پس از بازداشت «به انواع جرائم اخلاقی و مالی» متهم شده است.

به نوشته این روزنامه، از جمله اتهامات «آقای "س" مدیر ارشد وزارت ارشاد» این بود که از «یکی از تهیه‌کنندگان زن سینما مبلغ ۳۰ میلیون تومان باج‌گیری و وی را مجبور به رابطه غیراخلاقی کرده است» و پیشتر در «سال ۹۱ نیز در یک پرونده فساد اخلاقی محکوم شده بود»، چرا که «در آن پرونده، دختر جوانی را در جشنوارهٔ فیلم کودک اصفهان به هتل دعوت و در اتاق خود با دختر جوان رابطه غیراخلاقی برقرار کرده بود که با هشیاری مسئولان هتل، فیلم فساد اخلاقی این مدیر در اختیار نهادهای مسئول قرار گرفت».
اخبار فرهنگی - سایت انتخاب