اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رابطه جنسی دختران نوجوان با اجبار مادر شیطان صفت! +عکس



رابطه جنسی دختران نوجوان با اجبار مادر شیطان صفت! +عکس

این زن کلمبیایی 45 ساله 13 دختر دارد و متهم است که بکارت 12 تن از آنان را در ازای دریافت 150 دلار برای هریک فروخته و آنان را وادار رابطه جنسی کرده است.

این زن کلمبیایی 45 ساله 13 دختر دارد و متهم است که بکارت 12 تن از آنان را در ازای دریافت 150 دلار برای هریک فروخته و آنان را وادار رابطه جنسی کرده است.


پلیس زمانی متوجه این داستان شد که یکی از این دختران که اکنون 16 سال دارد و باردار است به خاطر عصبانیت از دستور مادرش که از او میخواست سقط جنین کند به پلیس مراجعه کرد.

 

این زن 45 ساله به همراه مرد 51 ساله ای که گفته میشود پدر نوه اوست دستگیر شده است. پلیس میگوید این زن بکارت دخترانش را هنگامی که آنان به سن 12 سالگی میرسیدند می فروخته و بعد ازآن آنها را وادار به تن فروشی و برقراری رابطه جنسی میکرده و پولهایشان را به زور میگرفته است. این زن که مارگاریتا زاپاتا نام دارد این اتهامات را رد کرده است اما به گفته پلیس در صورت احراز این جرایم وی به ده سال زندان محکوم خواهد شد.

 

رابطه جنسی دختران , مادر شیطان صفت , فروش بکارت

 

دختر این زن میگوید مادرم با مردان زیادی در تماس بود و قبل از رسیدن ما به سن 12 سالگی قول رابطه جنسی را به مردان میداده و از آنها پول میگرفته است. بعد از این اتفاق نیز ما را وادار به تن فروشی و رابطه جنسی با مردان میکرد و خودش پولها را میگرفت.
یک پسر 7 ساله به همراه دختر 9 ساله این خانواده در حال حاضر توسط مراکز سرپرستی دولتی نگهداری میشوند.
منبع:pardad.ir


ویدیو مرتبط :
اجبار دادگاه آلمان به شنای دختران مسلمان با پسران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وقتی پدر شیطان صفت به دختر خودش هم رحم نکرد/ شکارچی دختران نوجوان به حبس ابد محکوم شد + عکس



اخبار,اخبارحوادث,تجاوز جنسی

یک پدر متجاوز به اتهام تجاوز به دختران زیر 14 سال دستگیر و محاکمه شد .

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، آقای " دنی ریچارد ماینر" 40 ساله در روز جمعه به اتهام اذیت و آزار جنسی و تجاوز به قربانیان خود که زیر سن قانونی بودند و حتی یکی از آنها دختر خود بود محاکمه شد .

براساس گزارش پلیس این مرد حیوان صفت که حتی به دختر خود رحم نکرد و با تجاوز به او باعث باردار شدن قربانی شد .

پلیس در ادامه افزود که در سال 2009 یک گزارش از تجاوز دریافت کردند و با دومین گزارش که مربوط به ماه ژوئن 2014 بود مقایسه و معلوم شد که هر دو مربوط به این مرد شیطان صفت بود .

در تحقیقت گسترده تر پلیس معلوم شد که آقای " ماینر " پس از اولین شکایت و شروع جستجوی پلیس به دنبال او آدرس زندگی خود را  " پلانو " به 20 مایل دورتر یعنی به " کلونی" تغییر داد اما در خانه جدید نیز همچنان به جنایت خود ادامه داد .

پلیس پس ازدستگیری او و گزارش دخترش مبنی بر تجاوز پدر به او و بررسی تست DNA  مشخص شد که فرزند دخترش در نتیجه تجاوز پدر بی شرم به او بود .

" مانیر" 40 ساله در دادگاه روز جمعه به حبس ابد بدون امکان آزادی با قید ضمانت محکوم شد .
 اخبار  حوادث  -  باشگاه  خبر  نگاران