اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رئیس کمیته نیروهای مسلح سنا: همکاری با ایران در ارتباط با داعش، سطح انتظارات مقام‌های ایرانی را بالا می برد!



اخبار,اخبارسیاست خارجی,مجلس سنای آمریکا


 اخبارسیاست خارجی - رئیس کمیته نیروهای مسلح سنا: همکاری با ایران در ارتباط با داعش، سطح انتظارات مقام‌های ایرانی را بالا می برد!

رئیس کمیته نیروهای مسلح در مجلس سنای آمریکا همچنین در ادامه گفت چنانچه مذاکرات هسته‌ای به نتیجه نرسد، پیامدهای سختی در انتظار ایران خواهد بود، بنابراین نه عملی و نه منطقی است که این دو موضوع را با هم پیش ببریم.

رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا، همکاری ایالات متحده با ایران در مبارزه با شبه نظامیان گروه تروریستی داعش را مطلوب نمی‌بیند.

به گزارش «تیک»، کارل لوین سناتور دموکرات از ایالت میشیگان ، روز پنجشنبه در نشستی در شورای روابط خارجی گفت، هرنوع همکاری با ایران در ارتباط با داعش، مذاکرات هسته‌ای با آن کشور را پیچیده می‌کند، چرا که این دو موضوع ممکن است در نقطه‌ای با هم تداخل پیدا کنند.

لوین در این نشست که در واشنگتن پایتخت آمریکا برگزار شد، گفت معتقد است که واشنگتن نباید با همکاری با تهران برای مقابله با داعش، سطح انتظارات مقام‌های ایرانی را بالا ببرد، تا جایی که آنها انتظار داشته باشند در ازای این همکاری، آنگونه که باید، آمریکا در مذاکرات هسته‌ای با آن کشور موضع قاطعی را اتخاذ نکند.

رئیس کمیته نیروهای مسلح در مجلس سنای آمریکا همچنین در ادامه گفت چنانچه مذاکرات هسته‌ای به نتیجه نرسد،  پیامدهای سختی در انتظار ایران خواهد بود، بنابراین نه عملی و نه منطقی است که این دو موضوع را با هم پیش ببریم.

 

 اخبار سیاست خارجی - تیک


ویدیو مرتبط :
سخنرانی رئیس جمهور در مراسم رژه نیروهای مسلح

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئیس کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا: برای مبارزه با داعش پول میخواهیم



 اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل,نیروهای مسلح سنای آمریکا

در بودجه پیشنهادی دولت، پول بیشتر برای مبارزه با داعش در عراق و سوریه درخواست شده است.

رئیس کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا گفت که در بودجه پیشنهادی دولت، پول بیشتر برای مبارزه با داعش در عراق و سوریه درخواست شده است.

به گزارش انتخاب، در جلسه کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا، اشتون کارتر، وزیر دفاع آمریکا و ژنرال جوزف دانفورد، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا حضور یافتند تا از بودجه پیشنهادی وزارت دفاع آمریکا برای سال 2017 دفاع کنند.

در این جلسه همچنین مایک مک کورد، معاون وزیر دفاع آمریکا و مسئول مالی ارشد وزارت دفاع نیز حضور داشت.

رئیس کمیته نیروهای مسلح در صحبت های مقدماتی خود به بمب گذاری ها در بروکسل بلژیک اشاره کرد و گفت: در بودجه پیشنهادی دولت، پول بیشتر برای مبارزه با داعش در عراق و سوریه درخواست شده است. به نظر من این درخواست قابل درک است. چیزی که من درک نمی کنم این است که قانون دولت را ملزم کرده است که دولت سندی مکتوب را تقدیم کند و در آن راهبرد خود برای مقابله با داعش را تشریح کند.

قرار بود این سند تا 15 فوریه 2016 به کنگره تقدیم شود اما ما هیچ سندی را دریافت نکردیم. دنیا در حال خطرناک تر شدن است اما ما ارتش خود را خیلی کاهش داده ایم. این مقامات سیاسی کشور هستند که باید اقدامات لازم را اتخاذ کنند و نظامیان ما را قادر کنند که از جان آمریکایی ها و منافع آنها دفاع کنند.


 اخبار  بین الملل  -  واحد مرکزی خبر