اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رئیس فدراسیون جهانی میهمان ویژه ایران


رئیس فدراسیون جهانی هندبال میهمان ویژه دیدار تیم‌های ملی ایران و بحرین خواهد بود.

خبرگزاری فارس: به گزارش سایت فدراسیون هندبال، دکتر حسن مصطفی، رئیس فدراسیون جهانی هندبال شب گذشته وارد منامه بحرین شد و در هتل رامه‌گراند این شهر استقرار یافت. وی در دیدار با داود توکلی، رئیس کمیته داوران آسیا ضمن ابراز خشنودی از نتایج تیم ملی ایران اظهار داشت: هندبالیست‌های ایران طی سال‌های گذشته استعداد ناب خود در این رشته را در مسابقات مختلف نشان داده‌اند و در جریانم که مربی شما تیم بسیار آماده‌ای را راهی این رقابت‌ها کرده است.

وی ادامه داد: بدون شک حضور تیم‌هایی که تاکنون تجربه حضور در رقابت‌های جهانی را نداشته‌اند در رقابت‌های جهانی توسعه هندبال را به نمایش می‌گذارد و من برای تیم ایران آرزوی موفقیت دارم.

رئیس فدراسیون جهانی هندبال امشب ساعت 19:30 از نزدیک بازی تیم‌های ایران و بحرین را در سالن خلیفه بحرین تماشا خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه رئیس فدراسیون جهانی ناشنوایان با کامران عباس اوف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تقدیر رئیس فدراسیون جهانی والیبال از ایران


اجلاس دپارتمان لیگ جهانی به منظور بررسی برگزاری مسابقات لیگ جهانی در سال ۲۰۱۴ با حضور اعضا برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم: اجلاس دپارتمان لیگ جهانی والیبال 2014 از صبح امروز (جمعه) در فلورانس برگزار شد. دکتر آری گراسا رئیس فدراسیون جهانی والیبال در ابتدای جلسه  از رشد و پیشرفت بی نظیر والیبال ایران و برگزاری مسابقات لیگ جهانی تقدیر و تشکر کرد.

همچنین بر اساس اعلام دپارتمان لیگ جهانی با توجه به بررسی گزارشات و تحقیقات به عمل آمده ایران در بین 28 کشور حاضر در لیگ جهانی در زمینه اطلاع رسانی و فعالیت در فضای مجازی رتبه اول را کسب کرد.