اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رئیس شورای شهر تهران مشخص شد


در نخستین جلسه شورای چهارم شهر تهران احمد مسجدجامعی و مهدی چمران کاندیداهای ریاست شورا شدند که در پایان رای گیری، احمد مسجدجامعی با 16 رای به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر تهران انتخاب شد.

خبرگزاری مهر: در نخستین جلسه شورای چهارم شهر تهران احمد مسجدجامعی و مهدی چمران کاندیداهای ریاست شورا شدند که در پایان رای گیری، احمد مسجدجامعی با 16 رای به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر تهران انتخاب شد.

در پایان مراسم تحلیف چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران رای گیری برای انتخاب رئیس شورا آغاز شد.

در این جلسه مجتبی شاکری به نمایندگی از اصولگرایان، مهدی چمران را به عنوان کاندیدا معرفی کرد و عبدالحسین مختاباد به نمایندگی از اصلاح طلبان احمد مسجدجامعی را به عنوان کاندیدای ریاست شورا معرفی کرد.

پس از رای گیری سلطانی فر تذکر داد که باید برای شمارش آرا ناظر داشته باشیم که در مجموع قرار شد خود سلطانی فر، پیرهادی و رضازاده در شمارش آرا شرکت داشته باشند. البته حسین طلا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی هم به عنوان دبیر نمایندگان تهران در شمارش آرا دخیل بود.

 پس از پایان رای گیری احمد مسجدجامعی با 16 رای در مقابل 15 رای مهدی چمران، به عنوان رئیس شورای چهارم شهر تهران انتخاب شد.


ویدیو مرتبط :
اخطار رئیس شورای شهر تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین نتایج شمارش آرای انتخابات شورای اسلامی شهر تهران مشخص شد



اخبار, نتایج شمارش آرای انتخابات شورای اسلامی شهر تهران

اولین نتایج شمارش آرای انتخابات شورای اسلامی شهر تهران مشخص شد

" اولین نتایج شمارش آرای مأخوذه ویژه چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران مشخص شد.

خبرگزاری تسنیم گزارش داد اولین نتایج شمارش آرای مأخوذه ویژه چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران مشخص شده است.

یک منبع آگاه نزدیک به هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم گفت: از مجموع 2477 صندوق ویژه چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، یک میلیون و 701 هزار رأی مأخوذه بوده که یک میلیون و 351 هزار رأی صحیح بوده است که بر اساس این آرا افراد زیر بیشترین رأی را به خود اختصاص داده‌اند.

مهدی چمران،‌ علی‌رضا دبیر، حسین رضازاده، حبیب‌ کاشانی، احمد مسجدجامعی، هادی ساعی، مرتضی طلایی، پرویز سروری، رضا تقی‌پور، الهه راستگو، عباس شیبانی، سالاری، دوستی، دنیامالی، تندگویان، فاطمه دانشور، عباس جدیدی، حکیمی‌پور، حقانی، شاکری، حافظی، مختاباد، عبدالمقیم ناصحی، اقبال شاکری، قناعتی، غلام‌رضا انصاری، معصومه آباد، مهدی حجت، سرخو، مفتح و محسن پیرهادی.

این منبع خاطرنشان ساخت که هنوز آرای صندوق‌های مستقر در شهر ری و شمیرانات قرائت نشده است.

مجموع صندوق‌های ویژه چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، سه هزار و 739 صندوق بوده است./تسنیم