اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رئیس سازمان امور دانشجویان: دانشجویان بورسیه را به انگلستان اعزام نمی کنیم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رئیس سازمان امور دانشجویان از عدم رفع ممنوعیت از اعزام دانشجوی بورسیه به کشور انگلیس خبر داد و گفت: همچنان اعزام دانشجوی بورسیه به انگلیس نداریم.

مجتبی صدیقی در گفتگو با مهر در پاسخ به سوال برداشته شدن خط قرمز اعزام دانشجوی بورسیه به کشور انگلیس پس از پسا برجام گفت: همچنان اعزام دانشجوی بورسیه به انگلیس نداریم.

وی یاد آورشد: اقدام دانشجویان غیر بورسیه، برای تحصیل در دانشگاه های انگلستان، بحث دیگری است، ولی همچنان سازمان امور دانشجویان برنامه ای برای اعزام دانشجو یان بورسیه به انگلیس را در دستور کار ندارد.

ریس سازمان امور دانشجویان درخصوص اینکه به چند کشور جهان اعزام دانشجوی بورسیه نداریم گفت: درحال حاضر دانشجویان بورسیه فقط به کشور انگلیس اعزام نمی شوند.

 

 


ویدیو مرتبط :
دانشجویان در لانه انگلستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئیس سازمان امور دانشجویان خبر داد: رفع موانع تحصیل دانشجویان ایرانی در نروژ



اخبار,اخبار دانشگاه,مجتبی صدیقی

رئیس سازمان امور دانشجویان با اشاره به لغو ممنوعیت تحصیل دانشجویان در رشته های هسته ای گفت: در کشور نروژ مقامات وزارت خارجه کشورمان مذاکراتی داشتند و قول گرفتند که دیگر چنین مواردی ایجاد نشود.

دکتر مجتبی صدیقی در خصوص فعالیت های صورت گرفته بعد از توافق برای برداشتن ممنوعیت تحصیل دانشجویان ایرانی در رشته های مرتبط با هسته ای گفت: امیدوار هستیم بعد از توافق این ممنوعیت ها برداشته شود، در کشور نروژ مقامات وزارت خارجه کشورمان مذاکراتی داشتند و قول گرفتند که دیگر چنین مواردی ایجاد نشود.

وی ادامه داد: امیدواریم، فضای بعد از تحریم، به گونه ای باشد که ما دیگر با این موارد مواجه نشویم.

رئیس سازمان امور دانشجویان افزود: این یک نوع مساله نژادپرستی است که دانشجویان ملیتی، نتوانند از امکانات تحصیل استفاده کنند.

وی افزود: بارها این مساله را عنوان کرده ایم و امیدواریم با این توافق و ارتباطاتی که ایجاد شده، دیگر شاهد این موارد نباشیم.

به گزارش مهر، کشورهایی مانند نروژ و هلند و برخی از کشورهای دیگر محدودیت‌هایی بر سر راه تحصیل دانشجویان ایرانی در رشته‌های مرتبط با فناوری هسته‌ای، ایجاد کرده بودند که مسئولان آموزش عالی امیدوار هستند بعد از توافق این محدودیت ها رفع شود.

خبار دانشگاه - مهر