اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رئیس جمهور زامبیا درگذشت



اخبار,اخبار بین الملل ,رییس‌جمهوری زامبیا

 

اخبار بین الملل - رئیس جمهور زامبیا درگذشت

رئیس جمهوری کشور آفریقایی زامبیا در یکی از بیمارستان‌های لندن درگذشت.

به گزارش فارس، «مایکل ساتا» رییس‌جمهوری زامبیا در سن 77 سالگی در یکی از بیمارستان‌های لندن درگذشت.

به گزارش شبکه خبری بی‌بی‌سی به نقل از «زامبیا ریپورت» ساتا در طول هفته گذشته برای درمان در یکی از بیمارستان‌های لندن تحت مراقبت بود که سه‌شنبه شب(دیشب) درگذشت.

هفته‌ گذشته و بعد از پنجاهمین سالگرد استقلال زامبیا از بریتانیا، ساتا به دلیل شدت بیماری‌اش به لندن منتقل شد و به گفته بی‌بی‌سی به دلیل افزایش ناگهانی ضربان قلب شب گذشته در بیمارستان جان باخت. 

اخبار بین الملل - فارس

 


ویدیو مرتبط :
توقف مذاکرات بخاطر درگذشت مادر رئیس جمهور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اخبار ضد و نقیض از درگذشت جلال طالبانی ، رئیس جمهور عراق



جلال طالبانی,درگذشت جلال طالبانی

اخبار ضد و نقیض از درگذشت جلال طالبانی ، رئیس جمهور عراق

روزنامه الشرق الاوسط نوشت: عدم شفافیت و تناقض گوئی دکتر نجم الدین کریم درباره وضع تندرستی مام جلال طالبانی موجب افزایش ابهام ها درباره نامبرده شده است .

 این روزنامه در گزارشی درباره وضع تندرستی وی می گوید که دکتر نجم الدین کریم پزشک معتمد جهت خبررسانی در این زمینه است اما تناقض گوئی وی همواره باعث شده است که دیگر سخنانش را هیچ رسانه ای منتشر نکند.

وی چند روز پیش اعلام کرد که تلفنی با طالبانی صحبت کرده است اما یکی از مقام های اتحادیه میهنی کردستان  به این روزنامه گفته است که سخنان دکتر نجم الدین صرفا برای دل خوش کردن جامعه کردی است  که فعلا با روحیه و آرامش در انتخابات شرکت کنند وگرنه چنین اخباری از اساس کذب است و نامبرده در سی سی یو در حال اغماست و اگر تلفنی صورت گرفته است می توانستند ضبط و منتشر کنند.
 
در همین حال سایت استاندارد کردستان به نقل از منابع آلمانی نوشت که جلال طالبانی 2 هفته است که فوت کرده ولی هنوز موضوع خبری نشده است./عصرایران