اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رئیس بنیاد شهید مشخص شد



حجت الاسلام شهیدی محلاتی,رئیس بنیاد شهید

 رئیس بنیاد شهید مشخص شد

حجت الاسلام شهیدی محلاتی، که مسئول کمیته روحانیون ستاد انتخاباتی دکتر روحانی و مشاور وی در امور روحانیت است قرار است به زودی سکان هدایت بنیاد شهید و امور ایثارگران را در دست بگیرد.

حجت الاسلام شهیدی محلاتی که نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی و ریاست کمیسیون فرهنگ و ارشاد مجلس سوم را در کارنامه خود داردبه عنوان گزینه اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح است.

به گرزارش خانه ملت حجت الاسلام سید محمد علی شهیدی محلاتی، به عنوان گزینه اصلی و قطعی ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران نام برد.


حجت الاسلام شهیدی محلاتی، که مسئول کمیته روحانیون ستاد انتخاباتی دکتر روحانی و مشاور وی در امور روحانیت است قرار است به زودی سکان هدایت بنیاد شهید و امور ایثارگران را در دست بگیرد.

حجت الاسلام شهیدی محلاتی  از جمله چهره های شناخته شده در دوران 8 سال دفاع مقدس به شمار می رود که سوابق مبارزاتی درخشانی در پیش از پیروزی انقلاب اسلامی دارد و عضو کمیته استقبال از امام خمینی(ره) و از اعضای اولیه حزب جمهوری اسلامی است.


شهیدی محلاتی پس از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، از اعضای موسس وزارت سپاه بود و معاونت پارلمانی این وزارتخانه را پس از تاسیس، برعهده گرفت.

وی سپس رییس عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش شد و علاوه بر حضور مستمر در جبهه های حق علیه باطل، نقش موثری در مطرح کردن نیازها و خواسته های رزمندگان در جلسات شورای عالی دفاع ایفا می کرد.


شهیدی محلاتی نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی و ریاست کمیسیون فرهنگ و ارشاد مجلس سوم را نیز در کارنامه خود دارد و آخرین مسئولیت رسمی اش معاونت پارلمانی و کنسولی وزارت امور خارجه بوده است./خانه ملت

 

 


ویدیو مرتبط :
مصاحبه مطبو عاتی رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران شهریار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئیس بنیاد شهید: برخی به دلیل آلودگی هوا، شیمیایی شده اند



اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

 

رئیس بنیاد شهید: برخی به دلیل آلودگی هوا، شیمیایی شده اند

معاون رئیس جمهور با تأیید مشکلات جانبازان شیمیایی به دلیل تأثیرات بمب‌های شیمیایی گفت: در تهران افرادی داریم که به دلیل آلودگی هوا از ناحیه ریه شیمیایی شده اند که به جبهه‌ و جنگ مربوط نمی‌شود.

مسعود زریبافان در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، در توضیح مشکلات جانبازان شیمیایی که هر از گاهی در رسانه‌ها منتشر می‌شود چه زمانی مشکلات آنان برطرف خواهد شد، اظهار داشت: به هر حال کسی که شیمیایی است بیماری خود را متعاقبا دارد و این مشکلات وجود دارد ولی به لحاظ درمانی آنهایی که جانباز شناخته شوند تحت پوشش درمانی به صورت کامل خواهند بود و حال مشکلات دیگری نیز دارند که در حال برطرف شدن است و یک بخشی نیز مربوط به بیماری‌های آنان است که شاید مربوط به جبهه و جنگ نباشد.

وی افزود: آن جانبازی که شاغل است دستگاه ذیربط اجرایی وی باید بیمه کامل برای این جانباز را تامین کند و جانبازانی نیز که شاغل نیستند در بخش خصوصی تحت پوشش بنیاد شهید قرار می‌گیرند و ما به لحاظ درمانی مشکلی نداریم، ولی اینکه تصور شود این جانبازان را خیلی سریع و در زمان خاصی درمان کنیم متاسفانه این سلاح‌هایی که دشمن استفاده کرده است شرایطی را ایجاد نکرده که با یک تجویز پزشک و یا با مدت محدود درمان صورت پذیرد و این خیانتی بوده که ابرقدرت‌ها و دشمنان انجام داده‌اند.

زریبافان در پاسخ به این پرسش که بنیاد شهید چه اقداماتی برای برون‌رفت مشکلات جانبازان شیمیایی خواهد داشت، خاطرنشان کرد: در زمینه خدمات جانبازان شیمیایی اینطور که عنوان می‌شود هم نیست زیرا طبق قانون جانبازان به لحاظ درمانی تحت پوشش کامل هستند، ولی مثلا در همین تهران به دلیل آلودگی هوا افرادی را داریم که از نظر ریه شیمیایی به حساب می‌آیند ولی به جنگ مربوط نمی‌شود و کسانی که پرونده آنان به جنگ و جبهه مربوط باشد مسئول آن ما هستیم و آنهایی که پرونده‌شان مربوط به جبهه و جنگ نباشد سازمان‌های دیگر مسئولیت دارند./عصرایران