اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رئیس بارسلونا: مسی فروشی نیست


رئیس باشگاه بارسلونا با اعلام اینکه لیونل مسی فروشی نیست می‌گوید، دوست دارد پپ گواردیولا به عنوان سرمربی به تیم بارسلونا اضافه شود.

ورزش سه: ساندرو روسل پس از اتهامات مالی درباره خرید نیمار از سمت خود کناره‌گیری کرد تا جوزپ ماریا بارتومئو به عنوان رئیس جدید باشگاه بارسلونا انتخاب شود.

بارتومئو در گفت‌وگو با شبکه Rac1 درباره رفتن لیونل مسی از بارسلونا در تابستان گفت: "مسی فروشی نیست، به زودی برای افزایش دستمزد لئو با پدرش صحبت خواهیم کرد. از نظر من مسی بهترین بازیکن جهان است و باید بالاترین دستمزد را دریافت کند."

رئیس جدید باشگاه بارسلونا درباره رابطه خود با یوهان کرایف گفت: "به دلیل کارهای زیادی که کرایف برای باشگاه انجام داده احترام بسیار زیادی برای او قائل هستم."

او در ادامه مصاحبه‌اش درباره‌ی امکان بازگشت پپ گواردیولا به بارسلونا گفت: "پپ می‌تواند به باشگاه کمک کند. از صمیم قلب از او می‌خواهم پس از پایان قراردادش با بایرن به این فکر کند که چه کمک‌هایی می‌تواند به بارسا بکند."

بارتومئو در ادامه صحبت‌هایش عنوان کرد که راسل پس از بازی جام حذفی مقابل لوانته با او تماس گرفته و او را به منزل خود دعوت کرده است: ما 4-5 ساعت صحبت کردیم. من قصد داشتم او را از تصمیمش مبنی بر استعفا منصرف کنم اما او شرایط خود را برای من توضیح داد و من متوجه شدم چرا چنین تصمیمی گرفته است. در جلسات ما هیچ گاه درباره انتخابات زودهنگام صحبت نشد و مسوولان فعلی تا سال 2016 به کار خود ادامه خواهد داد.

بارتومئو درباره‌ی قرارداد نیمار نیز گفت: این خواست پدر نیمار بود زیرا نمی‌خواست در برزیل بدانند پسرش با دریافت چه مبلغی به بارسلونا پیوسته است. پیش‌تر شاهد بودیم که در برزیل خانواده بازیکنان را گروگان گرفته و درخواست پول کردند.

جانشین ساندرو راسل باشگاه رئال مادرید را نیز متهم کرد که قصد دارد با استفاده از شرایط کنونی باشگاه بارسلونا را بدنام کند: شاهد این هستیم که مادریدی‌ها حداکثر تلاش خود را می کنند تا بارسا را بدنام جلوه دهند. آنها نمی‌توانند بودن نیمار و مسی را در نوکمپ تحمل کنند. آنها نمی‌توانند ببینند در سال‌های اخیر زیر سایه بارسلونا بوده‌اند و کاری که در زمین فوتبال قادر به انجام آن نیستند را سعی می‌کنند در دفترهایشان انجام می دهند.


ویدیو مرتبط :
دیدار بازیکنان بارسلونا با رئیس جمهور اسرائیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تبریک جالب رئیس باشگاه بارسلونا به مسی


رئیس باشگاه بارسلونا قرار گرفتن نام مسی برای هشتمین سال متوالی در جمع سه کاندیدای نهایی کسب عنوان بهترین بازیکن سال را به وی تبریک گفت.

خبرگزاری تسنیم: فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) با همکاری نشریه فرانس فوتبال شب گذشته (دوشنبه) سه کاندیدای نهایی کسب عنوان بهترین بازیکن سال 2014 را اعلام کرد که بر این اساس، کریستیانو رونالدو  پرتغالی از رئال مادرید، لیونل مسی آرژانتینی از بارسلونا و مانوئل نویر آلمانی از بایرن مونیخ برای کسب این عنوان به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

ستاره آرژانتینی بارسلونا که برای هشتمین سال متوالی نامش در بین سه کاندیدای نهایی کسب توپ طلا قرار گرفته است بین سال‌های 2009 تا 2012 برای چهار سال پی‌در‌پی این جایزه را از آن خود کرد هرچند سال گذشته رقابت را به رونالدوی پرتغالی واگذار کرد.

خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا با تمجید از مهاجم آرژانتینی این تیم در صفحه شخصی «توئیتر» خود نوشت: هشت سال قرار گرفتن در بین سه کاندیدای نهایی توپ طلا، تنها تو می‌توانی این کار را بکنی. تبریک لئو!

کریستیانو رونالدو هم در هشت سال گذشته هفت بار نامش در بین سه کاندیدای نهایی بوده است ولی در سال 2010 در جمع سه نامزد نهایی  نبود، جایی که مسی به همراه ژاوی هرناندس و آندرس اینیستا به رقابت با یکدیگر پرداختند.

از میان نامزدهای معرفی شده برنده نهایی امسال در تاریخ 12 ژانویه سال 2015 (22 دی 1393) معرفی خواهد شد.