اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رئیس‌جمهور تصمیمی برای شرکت در مراسم حج امسال ندارد



اجلاس سازمان ملل در نیویورک, برنامه‌های رئیس جمهور ,

رئیس‌جمهور تصمیمی برای شرکت در مراسم حج امسال ندارد


رئیس سازمان حج و زیارت گفت: با توجه به سفرهای خارجی دیگری که رئیس‌جمهور همزمان با ایام حج دارد، حجت‌الاسلام روحانی تصمیمی برای حضور در حج امسال ندارد.

سعید اوحدی گفت: از دعوت دولت عربستان برای حضور آقای روحانی در حج امسال اطلاعی ندارم و تا جائیکه من اطلاع دارم دعوتی تا کنون صورت نگرفته است، اما با وجود سفرهای خارجی دیگری که همزمان با ایام حج در برنامه کاری وی قرار دارد بنابراین تصمیمی برای شرکت در حج امسال ندارد.

وی ادامه داد: یکی از سفرهای خارجی که همزمان با ایام حج در برنامه‌های رئیس جمهور است اجلاس سازمان ملل در نیویورک است که به دلیل اهمیت این موضوع در منظر جهانی به نظر می‌رسد ترجیح رئیس جمهور شرکت در آن اجلاس باشد/فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
بازدید رئیس جمهور از شرکت صنایع شیر ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئیس‌جمهور برای شرکت در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله واعظ طبسی عازم مشهد شد



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,روحانی

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهور صبح شنبه برای شرکت در مراسم تشییع پیکر عالم مجاهد مرحوم آیت‌الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی؛ یار دیرین حضرت امام خمینی(ره) و از پیشتازان نهضت اسلامی، عازم مشهد مقدس شد.

به گزارش ایسنا ، پیکر آیت‌الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی و نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی قرار است امروز با حضور مقام‌های ارشد کشور در مشهد مقدس تشییع شود.

رئیس‌جمهور روز جمعه نیز در پیامی با تسلیت این مصیبت به محضر مقام معظم رهبری، فضلا و طلاب حوزه‌های علمیه، آستان قدس رضوی، مردم خراسان بزرگ و خانواده آن مرحوم، تصریح کرد: فقدان آیت‌الله واعظ طبسی، ضایعه‌ای بزرگ برای حوزه و کشور محسوب می‌شود.

روحانی را در این سفر رئیس دفتر رئیس‌جمهوری، معاون رییس‌جمهوری و رییس بنیاد شهید، دستیار ویژه رییس‌جمهوری و وزرای بهداشت و اطلاعات و جمعی دیگر از اعضای هیأت دولت همراهی می‌کنند.

 

 اخبار  سیاسی  -  ایسنا