اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رأی دادگاه مهدی خزعلی صادر شد


دادگاه انقلاب تهران رای بدوی خود را درباره پرونده مهدی خزعلی که به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام و همچنین اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور بازداشت شده و برایش پرونده تشکیل شده بود را صادر کرد.

خبرگزاری فارس: دادگاه انقلاب تهران رای بدوی خود را درباره پرونده مهدی خزعلی که به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام و همچنین اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور بازداشت شده و برایش پرونده تشکیل شده بود را صادر کرد.

بر اساس این حکم مهدی خزعلی به جرم اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور به 5 سال حبس و به جرم فعالیت تبلیغی علیه نظام به 1 سال حبس محکوم شد.

بر اساس گفته مصطفی ترک همدانی یکی از وکلای مدافع مهدی خزعلی این حکم امروز به وکلای متهم ابلاغ شده و قرار است در مهلت قانونی به این حکم اعتراض شود.


ویدیو مرتبط :
حکم مهدی هاشمی صادر شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رأی دادگاه مهدی خزعلی صادر شد/ ۶ سال حبس



مهدی خزعلی,حکم دادگاه مهدی خزعلی

رأی دادگاه مهدی خزعلی صادر شد/ ۶ سال حبس

رأی دادگاه بدوی برای مهدی خزعلی به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام و همچنین اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور صادر شد.

به گزارش فارس، دادگاه انقلاب تهران رای بدوی خود را درباره پرونده مهدی خزعلی که به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام و همچنین اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور بازداشت شده و برایش پرونده تشکیل شده بود را صادر کرد.

بر اساس این حکم مهدی خزعلی به جرم اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور به 5 سال حبس و به جرم فعالیت تبلیغی علیه نظام به 1 سال حبس محکوم شد.

بر اساس گفته مصطفی ترک همدانی یکی از وکلای مدافع مهدی خزعلی این حکم امروز به وکلای متهم ابلاغ شده و قرار است در مهلت قانونی به این حکم اعتراض شود./فارس