اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دیگو کاستا، اسپانیا را انتخاب کرد


مهاجم برزیل الاصل تیم اتلتیکو مادرید به طور رسمی اعلام کرد که برای تیم ملی اسپانیا بازی خواهد کرد.

ایسنا:  مهاجم برزیل الاصل تیم اتلتیکو مادرید به طور رسمی اعلام کرد که برای تیم ملی اسپانیا بازی خواهد کرد.

دیگو کاستا مهاجم برزیلی‌الاصل رسما اعلام کرد برای تیم ملی اسپانیا به میدان خواهد رفت.

دیگو کاستا که این فصل در آتلتیکو مادرید عملکرد بسیار خوبی داشته است رسما اعلام کرد که برای تیم ملی اسپانیا به میدان خواهد رفت.

این مهاجم به فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرد: تمایل دارم تا برای تیم ملی اسپانیا بازی کنم. به این ترتیب اگر ویسنته دل‌بوسکه صلاح بداند ، کاستا برای بازی‌های دوستانه ماه آینده به تیم ملی اسپانیا دعوت خواهد شد.

اسکولاری، سرمربی تیم ملی برزیل و ویسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیا در چند هفته گذشته، بر سر دعوت کردن این بازیکن به تیم های ملی برزیل و اسپانیا با هم مشاجره داشتند.

به این ترتیب کاستا قادر خواهد بود برای تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2014 بازی کند.

فیلیپ اسکولاری ، سرمربی تیم ملی برزیل در واکنش به انتخاب دیگو کاستا با انتقاد از این بازیکن اعلام کرد: کاستا به میلیون‌ها برزیلی پشت کرده است. مردم برزیل دوست داشتند که کاستا را در تیم ملی برزیل ببینند، اما او تصمیم گرفت که پیشنهاد ما را رد کند و برای اسپانیا بازی کند. تیم ملی برزیل اکنون دیگر به این بازیکن فکر نخواهد کرد و به تیم ملی دعوت نخواهد شد.

او ادامه داد: کاستا پیشنهاد تیم ملی برزیل که پنج بار قهرمان جام جهانی شده را رد کرد تا برای اسپانیا بازی کند. من عقیده ندارم که باید برای به خدمت گرفتن یک بازیکن وارد درگیری با مسئولان تیم‌های دیگر شد. اگر خود بازیکن تشخیص دهد پیراهن تیم را بر تن خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
دیگو کاستا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مردم اسپانیا «دیگو کاستا» را نمی‌خواهند


مردم اسپانیا دوست ندارند دیگو کاستا در یورو سال آینده در ترکیب تیم ملی کشورشان حضور داشته باشد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از مارکا، این سایت اسپانیایی یک نظرسنجی در سایت خود قرار داد که هواداران، 23 بازیکن تیم ملی این کشور در جام ملت‌های اروپا 2016 فرانسه را انتخاب کنند. 70 هزار نفر در این نظرسنجی شرکت کردند اما دیگو کاستا، مهاجم برزیلی الاصل اسپانیا در میان 23 بازیکن انتخابی وجود ندارد.

عملکرد ضعیف کاستا در تیم ملی، شروع بد در چلسی و رفتارهای نامناسب او در بازی‌های لیگ برتر انگلیس در نظرات اعضای سایت بی‌تاثیر نبوده است.

در جایگاه دروازه‌بانی داوید دخیا و ایکر کاسیاس غیر قابل بحث هستند و 6 هزار نفر به حضور این دو دروازه‌بان رای دادند. سرخیو ریکو سومین دروازه‌بان انتخابی است. او بالاتر از ویکتور والدس قرار گرفت.

پاکو آلکاسر دیگر بازیکن شاخصی است که در لیست 23 نفره هواداران قرار نگرفته است.