اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دیوید بکهام با قایق تندروی سپاه در افتتاحیه المپیک



دیوید بکهام با قایق تندروی سپاه در افتتاحیه المپیک

سی ان ان: نکته جالب این است که قایق های تندروی ایرانی دقیقاً از همان مدلی است که در افتتاحیه بازی های المپیک لندن "دیوید بکهام" در آن سوار شد و مشعل بازی ها را به ورزشگاه ویمبلی منتقل کرد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

جام نیوز؛ شبکه سی ان ان با پخش گزارشی از قایق های تندروی ایران گفت: ایران تندرو ترین قایق های جهان را در اختیار دارد.

سی ان ان افزود: نکته جالب این است که قایق های تندروی ایرانی دقیقاً از همان مدلی است که در افتتاحیه بازی های المپیک لندن "دیوید بکهام" در آن سوار شد و مشعل بازی ها را به ورزشگاه ویمبلی منتقل کرد.

کار شناس این شبکه همزمان با پخش تصاویری از قایق های تندروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قایق تنرویی که "دیوید بکهام" در مراسم افتتاحیه بازی های المپیک لندن سوار بر آن مشعل المپیک را به ورزشگاه "ویمبلی" انتقال داد گفت: قایقی که دیوید بکهام بر آن سوار بود نمونه ای از قایق های تندرویی است که نیروی دریایی سپاه پاسداران ایران به آن مجهز است.

وی در ادامه با اشاره به توانمندی ایران در حوزه دریایی گفت: ایران پس از آنکه یک نمونه از این قایق ها را در سال های پیش از یک کشور آفریقایی خریداری کرد توانست با بدست آوردن تکنولوژی این قایق به تولید انبوه آن دست یابد.سی ان ان تاکید کرد: در حال حاضر غرب با توجه به توانایی های ایران در طراحی و ساخت انواع قایق ها و تجهیزات دریایی، به فکر بالا بردن توان دفاعی  ناو های خود افتاده است تا در مواجهه احتمالی با قایق های تندروی ایرانی توان مقابله با آن ها را داشته باشد.

این شبکه افزود: تحلیل گران معتقدند که ایران روز به روز فناوری نظامی دریایی خود را توسعه می دهد و  وجود این قایق ها در دستان ایران آن هم در منطقه حساس تنگه هرمز به بزرگترین تهدید برای ناو های آمریکایی و غربی در خلیج [فارس] تبدیل شده است ./جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
دیوید بکهام در افتتاحیه المپیک لندن2012

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیوید بکهام جدید ایران را بشناسید!+عکس




شیث رضایی

 

شیث رضایی مدافع جنجالی پرسپولیس که از فهرست این تیم کنار گذاشته شده است، این روزها در تمرینات تیم فورتانا دوسلدورف حضور دارد تا شاید رضایت مربی این تیم را برای عقد قرارداد جلب کند. شیث که چندی پیش، مدتی را هم در تمرینات توئنته هلند گذراند، امیدوار است که فوتبالش را در دوسلدورف ادامه دهد. این تیم در حال حاضر صدرنشین بوندس لیگای ۲ است و برای صعود به بوندس لیگا، رقابت نزدیکی با گروتر فورت، اینتراخت فرانکفورت، سن پائولی و پادربورن دارد.

نکته جالب درباره شیث اینکه، سایت تی آنلاین در خبری به وضعیت شیث پرداخته و درباره او نوشته: شیث در فوتبال ایران به دیوید بکهام مشهور است! حالا معلوم نیست این لقب کی و چطور به شیث رسیده و چه ویژگی ای باعث شده که او با دیوید بکهام مقایسه شود.