اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دیوار مهربانی خواندنی شد +عکس


دیوار مهربانی که این روزها به عنوان نماد سخاوت مردم كشورمان شناخته می‌شود، این بار با همراهی مجلات به ایستگاه خواندنی‌ها رسید.

عصر ایران: دیوار مهربانی که این روزها به عنوان نماد سخاوت مردم كشورمان شناخته می‌شود، این بار با همراهی مجلات به ایستگاه خواندنی‌ها رسید.

امروز چهارشنبه، 12 اسفند برای اولین بار دیوار مهربانی‌ خواندنی‌ها به همت شرکت پیک برتر روبروی حسینیه ارشاد تهران افتتاح شد.

این دیوار كه ویژه نشریات و کتاب است با همکاری این چهار مجله راه‌اندازی شد و در آینده نزدیك با همکاری شرکت‌های توزیع نشریات کشور، تمامی نشریات کشور در این دیوار مهربانی حضور خواهند داشت.

افزایش سطح مطالعه و همچنین دسترسی ارزان قیمت همه شهروندان به مجلات مورد علاقه‌شان، اهداف اصلی اجرای دیوار مهربانی خواندنی‌ها در تهران است.

در این طرح تلاش شده است از مشاركت شهروندان نیز استفاده شود و مردم علاوه بر تهیه مجلات مورد نظر خود، می‌توانند كتاب‌ها و مجلاتی كه مطالعه كرده‌اند را در دیوار مهربانی خواندنی‌ها قرار داده تا افراد دیگر نیز از مطالعه آنها لذت ببرند.

دیوار مهربانی خواندنی‌ها در خیابان شریعتی، روبروی حسینیه ارشاد، ابتدای کوچه هدیه واقع شده است.

دیوار مهربانی به مجله‌ها رسید +عکس

دیوار مهربانی به مجله‌ها رسید +عکس

دیوار مهربانی به مجله‌ها رسید +عکس

دیوار مهربانی به مجله‌ها رسید +عکس


ویدیو مرتبط :
داری بگذار ...نداری وربدار!!! انیمیشن دیرین دیرین اینبار باموضوع دیوار مهربانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"ارسطو"ی پایتخت کنار دیوار مهربانی (+عکس)



احمد مهرانفر بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود تصویری از خود که بر دیوار مهربانی تکیه کرده است را منتشر کرد:

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,احمد مهرانفر

 

اخبار فرهنگی -عصر ایران