اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دیشب 6 استان کشور لرزیدند



زلزله در ایران,زلزله

دیشب 6 استان کشور لرزیدند

زمین لرزه طی شب گذشته 6 استان کشور را لرزاند که بزرگترین شدت آن در استان فارس گزارش شده است.

به گزارش ایرنا، پایگاه لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زمین لرزه ها را از ساعت 23 شب گذشته تا بامداد امروز بین 3 تا 5 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) ثبت کرده است.

بر اساس این گزارش در ساعت 23:02:52 بردخون در استان بوشهر باشدت 1/ 4درچه به لرزه درآمد و پس از آن حبیب آباد در استان اصفهان با همین شدت در ساعت 00:52:53 لرزید.

در ساعت 02:11:05 ˈاهلˈ فارس با شدت 5 درجه ریشتر تکان خورد و حدود یک ساعت بعد شهداد کرمان اندکی لرزید.

بره سر در استان گیلان هم در ساعت04:44:24 لرزید و بعد از آن در ساعت های05:28 گیوی در استان اردبیل و کاکی در استان بوشهر تکان خوردند . در ساعت 06:54:33 هم لرزش زمین با شدت 5/ 3 درجه ریشتر در آبدان بوشهر به ثبت رسید.

خوشبختانه هیچیک از زمین لرزه های شب گذشته تلفات نداشته اند و خرابی نیز گزارش نشده است./ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
فیلمی از شی نورانی دیده شده در استان‌های شمالی کشور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سه زمین‌لرزه در دو استان کشور



 

 

زمین لرزه

 

 

 

بستك و فارغان استان هرمزگان و اینچه‌برون استان گلستان امروز لرزیدند/ بزرگی این سه زمین‌لرزه،‌كمتر از 4 ریشتر گزارش شده است.

ایلنا: امروز سه زمین لزره استان‌های گلستان و هرمزگان را لرزانده است.

به گزارش شبكه‌های لرزه‌نگاری وابسته به مركز لرزه‌نگاری كشوری موسسه ژئوفیزیك دانشگاه تهران، زمین‌لرزه‌ ای به بزرگی 3و 7 دهم ریشتر، ساعت 1 و 32 دقیقه و 33 ثانیه ناحیه اینچه‌برون واقع در استان گلستان را لرزاند.

همچنین دو زمین‌لرزه استان هرمزگان را نیز لرزانده است. این دو زمین‌لرزه یكی به بزرگی 3 و 4 دهم ریشتر بستك را در ساعت 28 دقیقه و 59 ثانیه بامداد لرزانده است و دیگری به بزرگی 3 و 8 دهم ریشتر فارغان را درساعت 5 و 38 دقیقه و دو ثانیه، به لرزه در‌آورده است.