اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

"دیدیه دشان" سرمربی تیم ملی فرانسه شد


"دیدیه دشان" از سوی فدراسیون فوتبال فرانسه به عنوان سرمربی تیم فوتبال این کشور منصوب شد.

خبرگزاری مهر: دشان که در جام جهانی 1998 و یورو 2000 با بازوبند کاپیتانی تیم فوتبال فرانسه به عنوان قهرمانی دست پیدا کرده جایگزین "لورن بلان" در این تیم شده است. بلان در رقابت های یورو  2012 نتایج ضعیفی با فرانسه کسب کرد.

فدراسیون فوتبال فرانسه در بیاینه ای اعلام کرد: "نوئل لو گرا"، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، و "دیدیه دشان" مذاکرات خود را به پایان برده اند و توافق حاصل شده که این مربی هدایت تیم ملی فوتبال فرانسه را بر عهده بگیرد. لوگرا و دشان روز دوشنبه ساعت 17:30 (به وقت محلی) در نشست مطبوعاتی مشترک در فدراسیون فوتبال فرانسه به سوالات خبرنگاران پاسخ می دهند.



این مربی 43 ساله با مارسی به عنوان قهرمانی رقابت های فوتبال فرانسه دست پیدا کرد . اولین بازی فرانسه با مربیگری دشان در تاریخ 15 اوت در لوهاور مقابل تیم ملی اروگوئه ، قهرمان آمریکای جنوبی، خواهد بود.

این مربی برای دیدار با اروگوئه شماری از بازیکنان خود از جمله سمیر نصری، حاتم بن عرفا، جره‌می منز و یان ام‌ویلا را به دلیل مشکلات انضباطی این بازیکنان به خدمت نخواهد داشت.


ویدیو مرتبط :
شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال نشد - سرمربی ساحلی انتخاب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه شد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه شد

کاپیتان تیم ملی فوتبال فرانسه در جام جهانی 1998 و جام ملت های 2000 به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور برگزیده شد.

به نقل از روزنامه اکیپ،  دیدیه دشان 10 روز پس از کناره گیری از مربیگری تیم المپیک مارسی شامگاه روز دوشنبه با نوئل لوگرت ، رئیس فدراسیون فوتبال کشورش به توافق رسید که جانشین لوران بلان شود که تا پایان یورو 2012 زمام امور «خروس های آبی» را برعهده داشت اما از مقامش استعفا کرد.

دشان 43 ساله که در مدت سه سال گذشته مارسی را هدایت کرد و حتی در سال 2009 تیم جنوبی کشور را به مقام قهرمانی لوشامپیونه رساند،  اولین و جدی گزینه فدراسیون کشورش برای هدایت و زمامداری بود. وی به همین منظور مذاکراتی انجام داد که عاقبت به توافق و تفاهم منجر شد.

در بیانیه ای که پس از این توافق از سوی فدراسیون صادر شد ، آمده است:  شامگاه روز دوشنبه مذاکرات دشان و لو گرت عاقبت ثمر داد و وی قبول کرد مسئولیت های بلان را بپذیرد.

براساس اخبار گزارش شده قرار است قراردادی تا سال 2014 با این مربی جوان منعقد شده تا وی تیم کشورش را برای حضور در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014برزیل آماده کند./ورزش3