اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دیدگاه رهبری درباره استفاده از فیلترشکن


مقام معظم رهبری در استفتایی دیدگاه خود را درباره استفاده از فیلترشکن اعلام فرمودند.

خبرگزاری مهر: مقام معظم رهبری در استفتایی دیدگاه خود را درباره استفاده از فیلترشکن اعلام فرمودند.

معمولاً برخی از اصحاب رسانه و اهل فن ناگزیر به استفاده از سایتهای خبری هستند که بر اساس مقررات جمهوری اسلامی ایران فیلتر شده‌اند. اینکه استفاده از این سایتها توسط اهل فن به لحاظ شرعی چه حکمی دارد را در استفتایی از دفتر مقام معظم رهبری جویا شدیم که در ادامه از نظر می‌گذرد.

پرسش: برخی از سایتهای خبری فیلتر شده‌اند. این در حالی است که برخی افراد به سبب موقعیت شغلی، مثل خبرنگاران باید به این سایتها رجوع کنند و اخبار و اطلاعات کسب کنند. معمولاً این اخبار در سایتهای مجاز نیز وجود ندارد. حکم شرعی استفاده از سایتهای فیلتر شده برای کسانی که ضرورت شغلی آنها ایجاب می کند از این سایتها استفاده نمایند چیست؟

پاسخ: به‌طور کلی، استفاده از فیلترشکن تابع قوانین و مقررات نظام جمهورى اسلامى مى‌باشد و تخلف از مقررات جایز نیست.


ویدیو مرتبط :
---------------مثنوی و رهبری - دیدگاه مقام معظم رهبری درباره مولوی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بهروان: منع استفاده از دروازه بان خارجی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری است!



بهروان: منع استفاده از دروازه بان خارجی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری است!

سرپرست سازمان لیگ برتر با ناراحتی از انتقادهای مطرح شده به وی گفت: «منع جذب دروازه‌بان خارجی نظر من نبود.»

 

  ،  دروازه بان خارجی,فرمایشات مقام معظم رهبری ,اخبار,اخبار ورزشی

 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از اوج نیوز، غلامرضا بهروان گفت: «در جلسه ای که آقایان کفاشیان، نبی و آیت اللهی حضور داشتند قرار شد که قوانین لیگ برتر و لیگ یک به صورت یکسان اعمال شود.»

 

وی افزود: «در این جلسه قرار شد قانون منع استفاده از دروازه بان خارجی برای تمامی مسابقات داخلی از جمله لیگ یک برقرار باشد.»

 

این مقام مسئول در فدراسیون فوتبال دلیل این اقدام را شعار مقام معظم رهبری در سال جدید که تأکید بر تولید ملی و استفاده از نیروی کار ایرانی دارد، ذکر کرد و گفت: «در این راستا تصمیم گرفته شد که قانون منع استفاده از دروازه بان خارجی همچنان پابرجا بماند.»

سرپرست سازمان لیگ در پاسخ به این سؤال که فقط حضور دروازه بان های خارجی، سرمایه ایرانی را به خطر می اندازد، گفت: «به خدا شما هم حرف دل من را می زنید. من اجازه قانونگذاری ندارم. من هم گفتم بازیکن خارجی در هر پستی چه فرقی دارد؟ صادقانه با شما صحبت می کنم و بیشتر از این نمی توانم حقایق را بگویم. من هم می دانم که این مصوبه پارادوکس هایی دارد. از تلاش برای تغییر این مصوبه خسته نمی شوم و تمام تلاشم را می کنم. من هم می دانم که باید در این زمینه به نظر مردم و رسانه ها و اهالی فوتبال احترام گذاشت.»

بهروان تاکید کرد: «شب گذشته از تلویزیون تصویرم پخش شد و من را به عنوان تصمیم گیرنده این قانون معرفی کردند در صورتی که این طور نیست. این تصمیم نظر من نیست و فقط نظر جمع را گفتم.»/جام نیوز