اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دیده بان داعش در هتل آنتالیا بازداشت شد


پلیس ترکیه یک تبعه بلژیک را به‌اتهام زیر نظر داشتن محل انجام حملات تروریستی پاریس در هتلی لوکس در آنتالیا بازداشت کرد.

خبرگزاری تسنیم:‌ پلیس ترکیه یک تبعه بلژیک را به‌اتهام زیر نظر داشتن محل انجام حملات تروریستی پاریس در هتلی لوکس در آنتالیا بازداشت کرد.

یک مقام ارشد ترکیه‌ای اعلام کرد یک تبعه بلژیک به‌نام احمد دهمانی به‌همراه دو نفر دیگر به‌اتهام ارتباط با عاملان حمله تروریستی پاریس در یک هتل لوکس در آنتالیا بازداشت شد.

احمد دهمانی 26ساله دارای ریشه‌ای مراکشی است و به‌اتهام زیر نظر داشتن اماکن مورد نظر عاملان حمله تروریستی در پاریس بازداشت شده است.

علاوه بر وی دو تبعه سوری 29 و 23 ساله نیز به‌اتهام تلاش برای عبور دهمانی از مرز بازداشت شده‌اند.


ویدیو مرتبط :
تور آنتالیا بلیط هواپیما آنتالیا هتل آنتالیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت یک دروازه‌بان لیگ برتری



 

 

 

این دروازه‌بان یک‌هفته‌ای است که بر سر تمرینات تیمش حاضر نمی‌شود و دلیلش هم این است که به خاطر یک مساله اخلاقی در زندان به سر می‌برد.

گل: دروازه‌بان یک تیم لیگ‌برتری شهرستانی که یک هفته‌ای هست بر سر تمرینات تیمش حاضر نمی‌شود به خاطر مسایل اخلاقی منشوری می‌شود.

این دروازه‌بان یک‌هفته‌ای است که بر سر تمرینات تیمش حاضر نمی‌شود و دلیلش هم این است که به خاطر یک مساله اخلاقی در زندان به سر می‌برد.

سازمان لیگ بر‌تر این دروازه‌بان را منشوری خواهد کرد و باید او تاوان کار غیراخلاقی‌اش را هم در مراجع قضایی بدهد و هم در مراجع فوتبالی. البته این اولین بار نیست که چنین اتفاقی برای یک بازیکن فوتبال می‌افتد اما حضور یک‌هفته‌ای این بازیکن در زندان و اینکه هنوز نوانسته‌اند او را از زندان آزاد کنند می‌تواند جالب توجه باشد.