اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دیدن این فیلم برای افراد زیر 16 سال ممنوع!


فیلم سینمایی «خانه پدری» ساخته کیانوش عیاری از هشتم دی ماه در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می‌شود.

خبرآنلاین: فیلم سینمایی «خانه پدری» ساخته کیانوش عیاری از هشتم دی ماه در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می‌شود.

امیرحسین علم‌الهدی دبیر اجرایی گروه سینمایی هنر و تجربه با اعلام این خبر افزود : «این فیلم بدون هیچ تغییری در تمام سالن‌های گروه سینمایی هنر و تجربه در سراسر کشور هم چون گرگان، اصفهان و مشهد اکران خواهد شد.»

آخرین ساخته سینمایی عیاری مانند دیگر آثار این کارگردان مطرح سینمای ایران هم چون «آن سوی آتش»، «آبادانی‌ها»، «بودن یا نبودن» ، «بیدارشو آرزو» و ... نگاهی به مسایل اجتماعی دارد .

این فیلم قرار است با رعایت شرط سنی برای مخاطبان بالای 16 سال در پردیس‌های کوروش، آزادی، موزه سینما، خانه هنرمندان، هویزه مشهد، سوره اصفهان اکران شود.

«خانه پدری» در بخش افق‌های نوی شصت و نهمین دوره جشنواره ونیز به نمایش درآمد و مدیر جشنواره از آن به عنوان کشف آن سال یاد کرد.

داستان این فیلم روایت اتفاقی وحشتناک در خانواده‌ای است که راز سر به مهرش در طول 6 نسل‌ مخفی می‌ماند و تاثیراتی در روند زندگی افراد خانواده می‌گذارد. این فیلم یکی دیگر از بازی‌های قابل توجه مهدی هاشمی  را به همراه دارد و شهاب حسینی، مهران رجبی و نازنین فراهانی و... از دیگر بازیگران فیلم هستند.


ویدیو مرتبط :
دیدن این فیلم برای افراد زیر 18 سال اکیدا ممنوع است!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیدن این فیلم برای افراد زیر 16 سال‌ ممنوع


فیلم سینمایی «بغض» ساخته رضا درمیشیان از صبح چهارشنبه 12 تیر در شبکه نمایش خانگی سراسر کشور توزیع شد.

خبرگزاری ایسنا: فیلم سینمایی «بغض» ساخته رضا درمیشیان از صبح چهارشنبه 12 تیر در شبکه نمایش خانگی سراسر کشور توزیع شد.

در ابتدای این فیلم که توسط شرکت «تصویرگسترپاسارگاد» عرضه شده، آمده است: تماشای این فیلم برای افراد زیر 16 سال ممنوع است.

این امر بنا به دستور شورای پروانه نمایش خانگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفته است.

دیدن این فیلم برای افراد زیر 16 سال‌ ممنوع

فیلم «بغض» به کارگردانی رضا درمیشیان که تمام فیلم برداری آن در شهر استانبول ترکیه انجام شده ، علاوه بر نمایش در ده‌ها جشنواره جهانی ، برنده سه جایزه بهترین کارگردان، تدوین و فیلم برداری از ششمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران است.

«بغض» داستان دو روایت از دو مقطع زندگی حامد و ژاله در استانبول است.

باران کوثری، بابک حمیدیان و مهران احمدی تنها بازیگران ایرانی «بغض» و هایده صفی‌یاری (تدوین)، تورج اصلانی (مدیر فیلم برداری) ، محمدرضا دلپاک ( طراحی و ترکیب صدا)، مهرداد میرکیانی (طراح چهره‌پردازی) ، حبیب رضایی (مشاور امور بازیگران) ، نظام الدین کیایی (صدابردار) ، کیوان مقدم (طراح صحنه و لباس) ، جواد جلالی (فیلم بردار)، افسانه رضازاده (مدیرتولید) ، ساتیار امامی (عکاس) ،امیر علی‌قنبری (برنامه ریز و دستیاراول کارگردان)، فواد بوربور (مدیرتدارکات) و... عوامل اصلی «بغض» هستند.

تهیه کننده «بغض» سیدغلامرضا موسوی است.