اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دیدار گزینه‌های وزارت ورزش با حسن روحانی


پس از انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور ایران برخی نهادها و ارگان‌های مرتبط با ورزش گزینه‌های خود برای نشستن روی صندلی وزیر ورزش و جوانان را پیشنهاد کردند

خبرگزاری مهر: پس از انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور ایران برخی نهادها و ارگان‌های مرتبط با ورزش گزینه‌های خود برای نشستن روی صندلی وزیر ورزش و جوانان را پیشنهاد کردند. در این میان دو گزینه‌ای که شانس بیشتری برای رسیدن به وزارت ورزش و جوانان را دارند با رئیس جمهور منتخب ایران دیدار و گفتگو کردند.

انتخاب وزرا پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری یکی از سوژه‌هایی است که همواره با حدس و گمانه‌های رسانه‌ها مواجه می‌شود و هفته‌ها سوژه اصلی رسانه‌ها در بخش‌های مختلف است. در این میان تا دوره گذشته انتخاب رئیس سازمان تربیت بدنی یکی از آخرین اولویت‌های دولت برای انتخاب رئیس بود اما به دنبال تبدیل سازمان تربیت بدنی به وزارتخانه ورزش و جوانان، حالا باید انتخاب وزیر ورزش هم جزو اولویت‌های دولت باشد.

دیدار گزینه‌های وزارت ورزش با حسن روحانی

به دنبال انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور جدید برخی ورزشکاران، کارشناسان و اهالی ورزش گزینه‌های مورد نظرشان برای نشستن روی صندلی ریاست وزارت ورزش را به تصمیم گیرندگان معرفی کردند که در این بین نزدیک به یکصد مدال آور المپیک و جهان و بازی‌های آسیایی پس از بررسی‌های فراوان چهار گزینه را به دولت معرفی کرده‌اند تا یکی از آنها به عنوان وزیر ورزش و جوانان معرفی شود.

سیدمصطفی هاشمی طبا رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی، مصطفی آجرلو مدیرعامل پیشین باشگاه پاس و استیل آذین تهران، حمیدرضا آصفی عضو پیشین هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال و محمد دادکان رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گزینه‌هایی هستند که از سوی قهرمانان و مدال آوران ورزشی به حسن روحانی معرفی شده اند.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد که از جمع این چهار نفر، دو گزینه‌ای که از شانس بیشتری برخوردارند صبح امروز سه شنبه با حسن روحانی دیدار کرده‌اند. با توجه به مشاوره هایی که به دولت جدید داده شده به نظر می‌رسد شانس مصطفی هاشمی طبا و محمد دادکان برای حضور در وزارت ورزش بیشتر از دو گزینه دیگر است.


ویدیو مرتبط :
چرا حسن عباسی دیدار حسن روحانی با اسرائیل را فاش کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داورزنی گزینه احتمالی روحانی برای وزارت ورزش و جوانان



محمدرضا داورزنی,وزارت ورزش و جوانان

داورزنی گزینه احتمالی روحانی برای وزارت ورزش و جوانان

گمانه‌زنی‌ها حاکی از این است که رئیس فدراسیون والیبال گزینه اصلی روحانی برای وزارت ورزش و جوانان است.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از عدم رأی اعتماد مجلس به مسعود سلطانی‌فر برای وزارت ورزش و جوانان گمانه‌زنی‌ها برای انتخاب وزیر آینده وزارت ورزش و جوانان آغاز شده است.

با توجه به اینکه رئیس جمهور می‌تواند از همین امشب گزینه خود را برای سرپرستی وزارت ورزش و جوانان اعلام کند، برخی شنیده‌ها حاکی از این است که محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال یکی از گزینه‌های اصلی برای این وزارت‌خانه است.

این گمانه زنی ها در حالی آغاز شده که از داورزنی به عنوان یکی از گزینه های اصلی معاونت درصورت رای اعتماد سلطانی فر از مجلس به عنوان وزیر ورزش و جوانان یاد شده بود./فارس