اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دیدار کروبی با فعالان سیاسی و مدنی



 

 

 

دبیرکل حزب اعتماد ملی گفت؛ گروهی معتقدند راهی به سوی برون رفت از طریق نرمش باید یافت اما ما می بینیم گروهی از عمر سعد گرفته تا الی آخر را به مردم و فعالان باسابقه و شناسنامه دار سیاسی نسبت داده اند.

به گزارش «اعتماد» مهدی کروبی که در دیدار با جمعی از فعالان سیاسی و مدنی سخن می گفت، افزود؛ در حال حاضر به شخصه سخت ترین شرایط را تحمل می کنم، نه از لحاظ محدودیت و توهین و... بلکه به خاطر مردم، به خاطر شما، به خاطر فعالان سیاسی. کروبی خطاب به خانواده زندانیان سیاسی، فعالان دانشجویی و مدنی و... تصریح کرد؛ ما به یاد شما هستیم، التهاب هم داریم، اضطراب هم داریم، پیگیری هم داریم. از وضعیت پرونده ها هم باخبریم.

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
فعالان سیاسی به شدت دقت کنند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تشکیل کمیته ویژه برای بررسی دیدار اشتون با برخی فعالان سیاسی



اخبار,اخبار سیاسی ,دیدار اشتون با فعالان سیاسی

 

اخبار سیاسی - تشکیل کمیته ویژه برای بررسی دیدار اشتون با برخی فعالان سیاسی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از تصویب تشکیل کمیته‌ای ویژه برای بررسی و چرایی ملاقات اشتون با برخی فعالان سیاسی زن خبر داد.

سیدحسین نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جلسه امروز بعدازظهر کمیسیون امنیت گفت، عکس‌العمل تند و شدید اعضای کمیسیون به «اقدام خارج از عرف دیپلماتیک اشتون» مبنی بر ملاقات با برخی فعالان سیاسی و مساله‌دار موضوع مورد بررسی در کمیسیون بود که اعضا ضمن محکومیت شدید این اقدام خواستار پاسخگویی وزارت خارجه شدند.

وی ادامه داد: کمیسیون امنیت نسبت به توجه نکردن وزارت خارجه به تذکر قبلی کمیسیون مبنی بر مراقبت مسوولانه و جلوگیری از تکرار اتفاقاتی که در سفر هیات پارلمانی اروپا رخ داد، اعتراض دارد. چراکه کمیسیون پس از انجام این ملاقات در سفارت یونان تذکرات لازم را به وزارت خارجه داده و پیشنهاداتی را نیز ارائه کرده بود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین بیان کرد: در پایان جلسه امروز کمیسیون امنیت مصوب کرد که اولا پیرو نامه قبلی کمیسیون به وزارت امور خارجه، نامه دیگری به وزارت امور خارجه ارسال و دلیل رعایت نشدن توصیه‌ها و تذکرات خواسته شود.

نقوی‌حسینی یادآور شد، اعضای کمیسیون امنیت ملی همچنین تشکیل کمیته‌ای ویژه برای بررسی چرایی و چگونگی ملاقات اشتون با برخی فعالان سیاسی را مصوب کرده تا موضوع را حقیقت‌یابی کند که آیا ملاقات مذکور برنامه‌ریزی شده بوده یا افراد و دستگاه‌هایی در این موضوع کوتاهی کرده‌اند که آقایان جوکار و نقوی‌حسینی به عنوان اعضای این کمیته انتخاب شدند.

وی در پایان از انتشار بیانیه‌ای مبنی بر محکوم نمودن دیدار اشتون با این افراد خبر داد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی همچین با اشاره به حضور مدیرعامل شرکت «پنها» در جلسه کمیسیون امنیت خاطرنشان کرد: آقای احمدآبادی مدیرعامل این شرکت ضمن حضور در جلسه کمیسیون، گزارشی از فعالیت‌های این شرکت و موفقیت‌های پشتیبانی و نوسازی هلیکوپتر ایرانی ارائه کرد و درخواست بازدید از مرکز مذکور را از اعضای کمیسیون داشت. 

اخبار سیاسی - ایسنا