اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دیدار و گفت و گوی ظریف و وزیر خارجه چین



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,محمدجواد ظریف

 

اخبار سیاست خارجی - دیدار و گفت و گوی ظریف و وزیر خارجه چین

ظریف و وانگ یی در این دیدار درباره موضوعات روابط دو جانبه، منطقه ای و بین المللی در حاشیه چهارمین اجلاس سران سیکا بحث و گفت و گو کردند.

 محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و وانگ یی وزیر خارجه چین بعدازظهر امروز چهارشنبه به وقت محلی چین در حاشیه چهارمین اجلاس سران سیکا دیدار و گفت و گو کردند.
 
به گزارش ایرنا، ظریف و وانگ یی در این دیدار درباره موضوعات روابط دو جانبه، منطقه ای و بین المللی بحث و گفت و گو کردند.
 
وزرای خارجه ایران و چین در این دیدار بر توسعه و گسترش روز افزون مناسبات همه جانبه میان دو کشور تاکید کردند.
 
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی و نور سلطان نظربایف رییس جمهوری قزاقستان نیز ساعتی پیش در حاشیه چهارمین این اجلاس دیدار و گفت و گو کردند.
 
دیدار بان کی مون دبیر کل سازمان، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه و رییس جمهور سریلانکا و گفت و گوی اختصاصی با شبکه ccTV برنامه های بعدی امروز رییس جمهوری است.
اخبار سیاست خارجی - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
دیدار وزیر خارجه ژاپن با دکتر ظریف و وزیر نفت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیوستن معاون وزیر خارجه چین و لاوروف به مذاکرات/ برگزاری سومین دور دیدار ظریف و کری



اخبار,اخبارسیاست  خارجی  ,مذاکرات  وین

معاون وزیر خارجه چین امروز (یک شنبه) و وزیر خارجه روسیه روز سه‌شنبه برای پیوستن به مذاکرات هسته‌ای بین ایران و 1+5 به وین سفر می‌کنند.

به گزارش ایسنا اعزامی به وین، محمد جواد ظریف، جان کری و لوران فابیوس، وزیران خارجه ایران، آمریکا و فرانسه روز شنبه به مذاکرات وین پیوستند و فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزیران خارجه آلمان و انگلیس نیز امروز برای شرکت در مذاکرات هسته‌ای به وین سفر می‌کنند.

احتمالا سومین دیدار ظریف و کری در این دور از مذاکرات ساعت 10 امروز(به وقت محلی) با حضور معاونان و هلگا اشمید، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برگزار شود.


اخبار  سیاست  خارجی  -  ایسنا