اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دیدار و گفت‌وگوی عبدا... نوری و فاطمه کروبی



دیدار و گفت‌وگوی عبدا... نوری و فاطمه کروبی

 دیدار و گفت‌وگوی عبدا... نوری و فاطمه کروبی


 هفته گذشته فاطمه و حسین کروبی دیداری با عبدا... نوری داشتند که در ابتدای این دیدار فاطمه و حسین کروبی با تاکید بر امیدواری نسبت به آینده، فراهم شدن شرایطی برای انجام معاینات دقیق پزشکی و رسیدگی بیشتر و جدی‌تر به وضعیت سلامتی مهدی کروبی را خواستار شدند.

 

در ادامه عبدا... نوری گفت: «ان‌شاءا... با امید و نشاطی که با برگزاری انتخابات امسال ریاست جمهوری میان مردم ایجاد شده و رویکرد و برنامه‌های مثبت دولت جناب آقای روحانی، با تدابیر و کار کارشناسی، مسائل و مشکلات کاهش یابد و شاهد آن باشیم که از بسیاری نیروهای دلسوز، خوشفکر و البته توانمندی که در سال‌های گذشته در زندان یا در محدودیت بوده‌اند پس از رفع محدودیت‌ها، جهت حل معضلات و کمک به آتیه کشور استفاده شود.

 

نوری با اشاره به دیدار گذشته‌اش با فرزندان میرحسین موسوی عنوان کرد: «در دیداری که پس از پیروزی آقای روحانی بود، عرض کردم که با توجه به پیروزی گفتمان اعتدال و اصلاحات و برای تسریع در حل بسیاری از مشکلات، شورای عالی امنیت ملی با ترکیب جدید و همچنین برگزاری جلسات سران سه قوه با حضور جناب آقای هاشمی، می‌توانند بسیار کارگشا باشند.

 

معتقد هستم یکی از خواست‌های اکثریت مردم در انتخابات اخیر ریاست جمهوری، تغییر فضا و احیای حقوق شهروندی و مدنی تک‌تک شهروندان از دولت تدبیر و امید بوده و است.

 

تمرکز دولت و جناب آقای روحانی بر مسائل بین‌المللی و اقتصادی که شاید به‌گونه‌‌ای با یکدیگر مرتبطند و امیدواریم مسئولان را از وضعیت سیاست داخلی و آزادی‌های سیاسی و حقوق شهروندی غافل نکند.

 

تاکید آقای روحانی بر حقوقدان بودن‌شان و مجری قانون اساسی بودن، مسئولیت سنگینی را بر عهده شخص رئیس‌جمهور و دولت می‌گذارد و باید تلاش‌شان این باشد که راه را بر بی‌قانونی‌ها ببندند و در برابر هرنوع بی‌قانونی و تضییع حقوق آحاد جامعه و قدرت‌طلبی و اقتدارگرایی اقلیتی بایستند، البته تمامی نیروهای توانمند، کاردان و شایسته باید در این راه سخت و پرفراز و نشیب شخص آقای دکتر روحانی و دولت ایشان را کمک کنند.
/روزنامه آرمان

 


ویدیو مرتبط :
دیدار و گفت وگوی وزای اقتصاد ایران و پاکستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیدار سید هادی خامنه ای با فاطمه کروبی/ فاطمه کروبی: همسرم پوکی استخوان گرفته است



مشکلات جسمی مهدی کروبی,فاطمه کروبی

فاطمه کروبی: همسرم پوکی استخوان گرفته است

فاطمه کروبی آخرین وضعیت همسرش را تشریح کرد.

به گزارش امید به نقل از خط امام،سیدهادی خامنه ای، دبیرکل، اعضا و جوانان مجمع نیروهای خط امام با فاطمه کروبی دیدار کردند.

فاطمه کروبی در این دیدار گفت :آقای کروبی چند ماه است که جز برای وضو و نماز از رختخواب بلند نمی شوند و رسما بستری شده اند، هفته  گذشته نیز پزشک ها خبر دادند که بر اساس آزمایش ها ایشان پوکی کامل استخوان دارند و عصب سیاتیک به پای چپ زده و در مجموع اوضاع نامساعدی دارند.

آرتروز پا و دیسک کمر دیگر مشکلات جسمی مهدی کروبی است که به گفته  همسر وی باعث شده ایشان به جای درمان تنها به استفاده از آب گرم و کیسه ای بزرگ از داروهای متنوع محدود شود.

به گفته ی خانم کروبی محرومیت از آفتاب و هوای تازه بدن وی را فرسوده و آسیب پذیر کرده، هرچند که شرایط روحی وی همچنان عالی است و هنوز مانند روزهای اول امیدوار و محکم حرف می زند.

سید هادی خامنه ای در این دیدار با ابراز امیدواری از اینکه به زودی این مرارت ها و سختی ها پایان یابد تاکید کرد: باید با نگاه عمیق در تاریخ اسلام و تلاش معاندان و منحرفان برای انحراف دین از مسیر اصلی خود از دین خود محافظت کنیم و سیره اهل بیت را چراغ راه خود قرار دهیم تا با نام و لباس دین ما را از مسیر انقلاب و اسلام خارج نکنند.
 /امید