اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دیدار ولایتی با سید حسن نصرالله


مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: ایران تا آخر در مبارزه با تروریسم و مقابله با جریانات افراطی و تکفیری ایستادگی خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم: علی‌اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در سفر رسمی به سوریه و لبنان با سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار کرد و درباره پیروزی‌های اخیر، آخرین وضعیت منطقه‌ای و چشم‌انداز آینده به تبادل نظر پرداخت.

ولایتی در این دیدار به تحولات میدانی منطقه و اقدامات انجام شده اشاره کرد و اظهار داشت: تحولات میدانی منطقه و پیروزی‌های اخیر نتیجه پایمردی و استقامت جمهوری اسلامی ایران، حزب‌الله، ملت و دولت سوریه، لبنان، عراق و روسیه است و امیدواریم شاهد توفیقات و پیروزی‌های روزافزون باشیم.

وی ادامه داد: یقیناً نابودی نقشه‌های شوم توطئه‌گران و جنایات جریانات افراطی و تکفیری و تروریسم محقق خواهد شد.

در این دیدار، سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله نیز ضمن خوش‌‌آمدگویی گزارشی از تحولات منطقه‌ای و میدانی ارائه کرد و در ادامه در زمینه‌های مختلف بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.


ویدیو مرتبط :
به دیدار سید حسن نصرالله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیدار ولایتی با سید حسن نصرالله در لبنان


دکتر ولایتی در سفر به لبنان با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله دیدار کرد.

خبرگزاری صدا وسیما: علی اکبر ولایتی مشاور امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب ایران در امور بین المللی و هیئت همراهش در سفر به لبنان با حضور محمد فتحعلی سفیر ایران در بیروت با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله دیدار کرد.

در این دیدار اوضاع منطقه و آخرین مسائل سیاسی و امنیتی و راههای مقابله با آن بررسی شد.

ولایتی پس از لبنان وارد سوریه شد و با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار کرد.