اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دیدار وزیران خارجه ایران و 1+5 در نیویورک؟


معاون وزیر امور خارجه روسیه از احتمال دیدار وزیران امور خارجه ایران و گروه 1+5 در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرگزاری ریانووستی گفت: احتمال دارد دیدار وزیران گروه 1+5 با وزیر امور خارجه ایران ضروری باشد.

او ادامه داد: دلایل زیادی برای این دیدار وجود دارد.

معاون وزیر امور خارجه روسیه تصریح کرد: دیدار وزیران امور خارجه ایران و گروه 1+5 منوط به دور جدید مذاکرات هسته‌ای میان این کشورها است که قرار است از 18 تا 22 سپتامبر در نیویورک برگزار شود.

ریابکوف افزود: من فکر می‌کنم اگر در این مذاکرات نتایجی حاصل شود وزیران امور خارجه ایران و گروه 1+5 با یکدیگر دیدار خواهند کرد.


ویدیو مرتبط :
دیدار وزرای خارجه ایران و گروه 5+1 در نیویورک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیدار وزیران خارجه ایران و آمریکا در نیویورک


یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: 'جان کری' و 'محمد جواد ظریف' وزیران خارجه ایران و آمریکا امروز (دوشنبه) در نیویورک با یکدیگر دیدار می کنند.

خبرگزاری ایرنا: یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: 'جان کری' و 'محمد جواد ظریف' وزیران خارجه ایران و آمریکا امروز (دوشنبه) در نیویورک با یکدیگر دیدار می کنند.

این مقام مسئول اعلام کرد: کری در حاشیه کنفرانس بازنگری معاهده منع اشاعه هسته ای در سازمان ملل متحد با وزیر امور خارجه ایران دیدار خواهد کرد.

این گزارش حاکی است: پس بیانیه مشترک دوم آوریل (13 فروردین) در لوزان سوییس بر سر چارچوب توافق نهایی هسته ای ایران، این نخستین بار است که وزیران خارجه ایران و آمریکا با یکدیگر دیدار می کنند. تلاش برای نهایی کردن این توافق تا 30 ژوئن (9 تیر) ادامه خواهد داشت.

جان کری قرار است امروز در کنفرانس معاهده منع اشاعه هسته ای سخنرانی کند. وی قرار است با حضور 'اشتون کارتر' وزیر دفاع آمریکا با همتای ژاپنی خود نیز دیدار و گفت و گو کند.

در برنامه امروز وزیر خارجه آمریکا همچنین دیدارهای جداگانه با 'سامح شکری' و 'ناصر جوده' همتایان مصری و اردنی پیش بینی شده است.