اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دیدار نخست وزیر سوریه و رستم قاسمی


وائل الحلقی' نخست وزیرسوریه گفت: ایران تاکنون نقش مهمی درتقویت پایداری محورمقاومت درمقابل تروریست ها ایفا کرده است.

ایرنا: نخست وزیرسوریه دردیدار با 'رستم قاسمی' رییس کمیته توسعه روابط اقتصادی ایران و سوریه گفت: ایستادگی ملت و مسوولان ایرانی درکنار ملت و مسوولان سوریه، نقش و تاثیرمهمی در تقویت محورمقاومت در مقابله با طرح های صهیونیستی و نقشه های غربی ها برای منطقه داشته است.

وی اضافه کرد:سال2015 برای محورمقاومت و همه ملت هایی خواهد بود که ازسلطه غربی ها، صهیونیست ها و تروریست ها رنج می برند.

الحلقی گفت: روابط اقتصادی و تجاری میان دوکشورافزایش ملموسی داشته است که این امر نشانه علاقمندی دوطرف به ارتقای این روابط به سطح روابط سیاسی مستحکم دو کشور است.

نخست وزیرسوریه از سرمایه داران و شرکت های ایرانی خواست در کنار شرکت های سوری در تقویت زیرساخت ها و بازسازی سوریه مشارکت کنند.

'رستم قاسمی' نیز دراین دیدارگفت: ایران و سوریه دریک سنگر واحد درمقابل طرح های آمریکایی صهیونیستی برای منطقه قراردارند.

وی افزود: ایران ازهیچ کوششی برای ارایه انواع کمک ها و حمایت ها به ملت و مسوولان سوریه دریغ نمی کند.

قاسمی اضافه کرد:ایران برتقویت همکاری ها با سوریه به منظورحمایت و پشتیبانی ازاین کشوردرمقابل تحریم های ظالمانه تاکید دارد.


ویدیو مرتبط :
دیدار نخست وزیر سوریه با مقام معظم رهبری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک گزارش حیرت انگیز: دیدار و توطئه مشترک امیر قطر و نخست وزیر اسرائیل در مورد غزه و سوریه



یک گزارش حیرت انگیز: دیدار و توطئه مشترک امیر قطر و نخست وزیر اسرائیل در مورد غزه و سوریه/ قول امیرقطر به نتانیاهو چه بود؟

در طول برگزاری اجلاس سوریه در قطر (هفته گذشته) حکام امارات متحده عربی از سران "اپوزیسیون جدید سوریه" خواستند با شلیک چند راکت به طرف اسرائیل بهانه لازم را برای کشاندن پای اسرائیل به معرکه سوریه فراهم کنند .

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب: خبرنگار روزنامه «سویتسکایا راسیا» در دمشق گزارشی از سوریه ارسال داشته که در این روزنامه منتشر شده است.

به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب»؛ اهمیت این گزارش نسبتا مشروح درآنست که در آن، پیرامون جنگ کنونی غزه اطلاعاتی مهم وجود دارد. اطلاعاتی که تاکنون هیچ نشریه و یا خبرگزاری به آن ها اشاره نکرده است .

او می نویسد : "در طول برگزاری اجلاس سوریه در قطر (هفته گذشته) حکام امارات متحده عربی از سران "اپوزیسیون جدید سوریه" خواستند با شلیک چند راکت به طرف اسرائیل بهانه لازم را برای کشاندن پای اسرائیل به معرکه سوریه فراهم کنند .

قبل از اجرای این سناریو حاکم قطر به غزه، در منطقه خود گردان فلسطینی مسافرت کرد و با دست و دلبازی قول کمک های دهها میلیونی به مردم فلسطین داد.

در همین سفر بود که (هرچند در خبر ها نیامد) این حاکم دست و دل باز با نتانیاهو نخست وزیر اسراییل ملاقات کرده و از او نیز خواست جبهه جدیدی را برای سرنگونی بشار اسد باز کند.

او قول داد که در ازای همکاری نظامی اسرائیل با " ائتلاف ضد سوری"، قطر بمدت دوسال نفت و گاز مورد نیاز اسرائیل را بصورت مجانی تامین خواهد کرد .

پس از برگزاری اجلاس قطر، گروه های ضد سوری، بعضی از کشورهای جهان از جمله امارات متحده عربی، عربستان، فرانسه، ترکیه و... این تشکل را به عنوان تنها نماینده مردم سوریه به رسمیت شناختند ./انتخاب