اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دیدار فوتبال ایران و آفریقای جنوبی در تهران


تیم ملی کشورمان پیش از آغاز رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در دیداری دوستانه در تهران پذیرای آفریقای جنوبی خواهد بود.

تسنیم: تیم ملی کشورمان پیش از آغاز رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در دیداری دوستانه در تهران پذیرای آفریقای جنوبی خواهد بود.

 روزنامه دیلی‌سان آفریقای جنوبی گزارش داد فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی (SAFA) انجام دیدار دوستانه با تیم ملی ایران را تایید کرده است. این دیدار در ماه مِی 2014 (11 اردیبهشت تا 10 خرداد 93) برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش تیم ملی آفریقای جنوبی ابتدا در دیداری دوستانه در ماه مارس با برزیل بازی خواهد کرد و پس از آن در ماه مِی‌ برای بازی با تیم ملی ایران راهی تهران می‌شود و در ادامه در همین ماه در سیدنی با استرالیا مصاف خواهد کرد.

گوردون ایگسوند در این 3 بازی دوستانه هدایت تیم آفریقای جنوبی را بر عهده خواهد داشت این در حالی است که هفته گذشته شایعه بازگشت کارلوس‌ کی‌روش به آفریقای جنوبی و نشستن روی نیمکت این تیم مطرح بود.


ویدیو مرتبط :
تمرین تیم ملی فوتبال ایران - آفریقای جنوبی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان دیدار تیم ملی فوتبال ایران با کره جنوبی



اخبار ,اخبار ورزشی ,دیدار  تیم ملی فوتبال ایران با کره جنوبی

اخبار ورزشی - ایران-کره جنوبی؛ ۲۷ آبان در ورزشگاه آزادی

زمان و مکان دیدار تیم ملی فوتبال ایران با کره جنوبی مشخص شد.

به گزارش تسنیم، در حالی که فدراسیون فوتبال ایران خبر قطعی شدن دیدار تیم ملی فوتبال ایران با کره جنوبی را بدون زمان و مکان آن اعلام کرده بود، طرف کره‌ای امروز (چهارشنبه) این ابهام را برطرف کرد.

 اتحادیه فوتبال کره جنوبی امروز اعلام کرد: ما در تاریخ 18 نوامبر(27 آبان) و در تهران با تیم ملی ایران دیدار دوستانه برگزار می‌کنیم.

همچنین تیم ملی فوتبال کره جنوبی که برای حضور در مسابقات جام ملت‌های 2015 آسیا آماده می‌شود، پیش از رویارویی با ایران در روزهای پنجم و هشتم سپتامبر میزبان ونزوئلا و اروگوئه خواهد بود. کره جنوبی پیش از سفر به ایران در اردن و روز 14 نوامبر به مصاف تیم ملی آن کشور خواهد رفت و قبل از آن هم در تاریخ دهم و چهاردهم اکتبر 2 دیدار تدارکاتی با پاراگوئه و حریفی که هنوز مشخص نشده برگزار خواهد کرد.

در دیدارهای ایران و کره جنوبی، 11 بار تیم کشورمان پیروز شده، 9 بار کره‌ای‌ها تیم برتر میدان بوده‌اند و 7 بار هم کار به تساوی کشیده است.

اخبار ورزشی - تسنیم