اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دیدار ظریف و دبیرکل اتحادیه عرب



اخبار,اخبار سیاست خارجی, بحران سوریه


 اخبار سیاست خارجی - در حاشیه نشست جنبش عدم تعهد انجام شد
دیدار ظریف و دبیرکل اتحادیه عرب

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با دبیرکل اتحادیه عرب ضمن بررسی تحولات و وضعیت منطقه، درباره راه‌های کمک به حل و فصل بحران سوریه گفتگو و تبادل نظر کردند.

به گزارش  تسنیم؛ محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان صبح امروز و در حاشیه نشست وزاری خارجه جنبش عدم تعهد با نبیل العربی دبیرکل اتحادیه عرب دیدار کرد.

طی این دیدار طرفین در خصوص اوضاع تحولات منطقه از جمله آخرین تحولات سوریه و تلاش‌ها و راه‌های کمک به حل و فصل مسائل سوریه و نقش موثر و مثبت جمهوری اسلامی ایران در این خصوص گفتگو و تبادل نظر کردند.

همچنین در ادامه برنامه کاری وزیر امور خارجه کشورمان، وزرای امور خارجه صربستان و کویت نیز به صورت جداگانه با ظریف دیدار و گفتگو نمودند.

ظریف همچنین قرار است در ادامه دیدارهای خود در الجزایر با نخست وزیر این کشور نیز دیدار نماید.
 اخبار سیاست خارجی - تسنیم

 


ویدیو مرتبط :
دیدار و گفتگو مسیول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با محمجواد ظریف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ظریف با دبیرکل اتحادیه عرب دیدار کرد



اخبار,اخبار سیاست خارجی,ایران و عربستان

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با دبیرکل اتحادیه عرب در حاشیه نشست هفتادم مجمع عمومی سازمان ملل متحد دیدار و گفتگو کرد.»

در دیدار محمد جواد ظریف با نبیل العربی، روابط جمهوری اسلامی ایران با کشورهای عرب به ویژه در شرایط پس از توافق هسته ای مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این دیدار همچنین بر اولویت همکاری میان کشورهای منطقه در حل بحران های منطقه خاورمیانه به ویژه در سوریه و یمن تاکید شد.

اخبار سیاست خارجی - خبر آنلاین