اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دیدار ظریف با خانواده شهدای هسته ای


وزیر امور خارجه، شهدای را نمونه و بهترین راهنما برای نظام و ملت ایران دانست و گفت: فرهنگ و روحیه شهادت طلبی شهدا و بویژه شهدای هسته ای، منجر به ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر کشورهای قدرتمند شد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر امور خارجه، شهدای را نمونه و بهترین راهنما برای نظام و ملت ایران دانست و گفت: فرهنگ و روحیه شهادت طلبی شهدا و بویژه شهدای هسته ای، منجر به ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر کشورهای قدرتمند شد.

محمدجواد ظریف روز چهارشنبه در بدو ورود به تهران در فضایی صمیمی و معنوی با خانواده های معظم شهدای هسته ای دیدار و گفت و گو کرد.

وی اظهارداشت: مذاکرات هسته ای و نتیجه کسب شده در این گفت و گوها، ثمره خون شهیدان انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و بویژه شهدای هسته ای است.

وزیر امور خارجه در این دیدار که در پاویون جمهوری فرودگاه مهر آباد برگزار شد، با یادآوری این که شهدای هسته ای کشور برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و اعتلای کشور و ملت ایران از همه چیز خود گذشتند، افزود: بی تردید همه توفیق هایی که در مذاکرات حاصل شد، مدیون فرهنگ مقاومت و ایثار مردم بزرگ کشور بوده که البته بزرگترین تبلور آن، شهدا و بویژه شهدای هسته ای هستند.

ظریف با تاکید بر این که همه ما در کشور مدیون خون شهدا، بویژه شهدای هسته ای، امام شهدا، رهبر معظم انقلاب و مردم هستیم، ادامه داد: در طول این مذاکرات پشتوانه مذاکره کنندگان ایرانی در مسیر تلاش برای به ثمر رساندن مذاکرات، حمایت های رهبر معظم انقلاب، دعا و پشتیبانی های ملت شریف ایران و همچنین گروه ها و افراد مختلف بود.

در این دیدار همسر یکی از شهدای هسته ای به نمایندگی از خانواده شهدای هسته ای با قدردانی و تشکر از زحمات تیم مذاکره کننده هسته ای گفت:بسیار مفتخریم در کشوری زندگی می کنیم که مردمی مقاوم، متعهد، صبور و مومن و همچنین رهبری فرزانه همچون حضرت آیت الله خامنه ای دارد که در تمام مدت مذاکرات هسته ای با تعیین خط قرمزها مسیر این مذاکرات را نشان داده و حمایت های ایشان از تیم مذاکره کننده هسته ای همدلی و اتحاد را در جامعه بوجود آورد.

وی خطاب به مذاکره کنندگان هسته ای اظهارداشت: فرزندان متدین، غیور و شجاع این سرزمین در تمام طول این مدت با زحمات فراوان خود این مذاکرات را به نتیجه رساندند.

همسر این شهید والامقام هسته ای، افزود: گرچه ایرانی ها اعتمادی به قدرت های جهانی ندارند و معلوم نیست که آیا آنان به تعهدات خود پایبند خواهند بود؟ اما این موضوع هیچ ارتباطی با زحمات و تلاش های تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان نداشته و هر شرایطی که بوجود آید به این زحمات خدشه ای وارد نخواهد شد.

وی با اشاره به سخنان دیروز رییس جمهوری مبنی بر این که اجازه خدشه به این امید بوجود امده در میان مردم داده نخواهده شد، اظهارداشت:ان شاءالله همه ما بتوانیم در مسیر توسعه و پیشرفت کشور گام برداریم.

تیم مذاکره کننده هسته ای ایران پس از 18 روز مذاکرات فشرده با نمایندگان گروه1+5 در هشتمین دور از مذاکرات هسته ای امروز صبح وارد تهران شد.


ویدیو مرتبط :
گریه ظریف در دیدار با خانواده شهدای هسته ای

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: تقدیر خانواده شهدای هسته‌ای از ظریف


 
 


تشکر خانواده شهدای هسته ای از تیم مذاکره کننده ایران


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.