اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دیدار سید حسن خمینی با ظریف


سید حسن خمینی در وزارت امور خارجه حضور یافت تا با وزیر امور خارجه، معاونان، مدیران و کارکنان این وزارتخانه دیدار کند.

خبرگزاری ایسنا: سید حسن خمینی در وزارت امور خارجه حضور یافت تا با وزیر امور خارجه، معاونان، مدیران و کارکنان این وزارتخانه دیدار کند.

دکتر ظریف، پس از اقامه نماز ظهر و عصر به امامت یادگار امام، پیش از سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی ، طی سخنان کوتاهی به وی خیر مقدم گفت و اظهار کرد: دیدگاههای حضرت امام سرمایه گرانسنگ دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی است.

هم‌چنین سید حسن خمینی در جمع پرسنل وزارت خارجه گفت: باید استقامت داشت، استقامت توام با خوف و رجا. ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقامو.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: مگر امام عزیز ما کم سختی دید؟ اگر کسی فکر کند مسیر عزت از طریق هورا کشیدن و آفرین شنیدن می گذرد، در اشتباه است.

وی هم‌چنین گفت: باید روی عقیده ایستاد و استقامت کرد. کارشناس در هر حوزه ای باید نظر کارشناسی خود را بدهد و نه برای خوشایند دیگری نظرش را عوض کند.

سید حسن خمینی درباره وزیر امور خارجه کشورمان نیز گفت: آقای ظریف را جامعه ما به عنوان یک فرد زلال در داخل و در برابر بیگانگان با وقار، مقتدر و مودب می شناسد.

وی خاطرنشان کرد: امروز وزارت خارجه با تلاشهایی که همه کارکنان آن و خصوصا آقایان ظریف، عراقچی، تخت روانچی و سایر کارشناسان و مدیرانش به خرج داده اند، اعتماد رهبری، رییس جمهور و مردم را جلب کرده و این خود یک سرمایه بزرگ است. البته از امام عزیز آموختیم که بزرگترین سرمایه اعتماد به خداست که ان شاءالله آن را هم همیشه سرلوحه کار خود قرار دهید.

بر اساس گزارش جماران وی گفت: آقای ظریف را جامعه ما به عنوان یک فرد زلال در داخل و در برابر بیگانگان با وقار، مقتدر و مودب می شناسد.


ویدیو مرتبط :
دیدار سید حسن خمینی با روحانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: دیدار سید حسن خمینی با ظریف


سید حسن خمینی در وزارت امور خارجه حضور یافت تا با وزیر امور خارجه، معاونان، مدیران و کارکنان این وزارتخانه دیدار کند. یادگار امام(ره) برای حضور در مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی به وزارت خارجه رفته بود.

فرارو: سید حسن خمینی در وزارت امور خارجه حضور یافت تا با وزیر امور خارجه، معاونان، مدیران و کارکنان این وزارتخانه دیدار کند. یادگار امام(ره) برای حضور در مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی به وزارت خارجه رفته بود. 

عکس: سید حسن خمینی میهمان ظریف

عکس: سید حسن خمینی میهمان ظریف

عکس: سید حسن خمینی میهمان ظریف

عکس: سید حسن خمینی میهمان ظریف

عکس: سید حسن خمینی میهمان ظریف

عکس: سید حسن خمینی میهمان ظریف