اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دیدار سرخ پوشان با کودکان سرطانی +عکس


تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس چهارشنبه به دیدار کودکان سرطانی بیمارستان محک رفتند.

خبرآنلاین: تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس چهارشنبه به دیدار کودکان سرطانی بیمارستان محک رفتند.

 پس از حضور علی دایی و همسرش در بیمارستان محک و هماهنگی های به عمل آمده عصر چهارشنبه کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس به اتفاق محمد نوری، حمید علی عسگری و فرزاد حاتمی به بیمارستان محک رفته و لحظاتی را در کنار کودکان سرطانی این بیمارستان سپری کردند.

اعضای تیم پرسپولیس در بدو ورود با استقبال مسئولان محک و برخی از والدین کودکان مواجه شده و ابتدا در اقامتگاه این بیمارستان حضور یافته و با والدین کودکان سرطانی دیدار و گفتگو کردند. کریم باقری و شاگردانش سپس در قسمتی از بخش های این بیمارستان رفته و با کودکان سرطانی دیدار کردند.













ویدیو مرتبط :
دیدار مسی از کودکان سرطانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حرکت غیرمنتظره ستاره هالیوودی در دیدار کودکان سرطانی(+عکس)



بازدید غیرمنتظره جانی دپ با لباس و گریم فیلم «دزدان دریایی کارائیب» از یک بیمارستان، کودکان بیمار را شگفت‌زده کرد.

 جانی دپ در حین فیلم‌برداری «دزدان دریایی کارائیب : مردان مرده هیچ داستانی نمی‌گویند»، زمانی را به دیدار از بیمارستان بچه‌ها اختصاص داد. او سه‌شبنه 16 تیر(7 جولای) با گریم و لباس فیلم در بخش بیماران مبتلا به سرطان بیمارستان حاضر شد، تا بیماران حاضر در بیمارستان لیدی کیلنتو در شهر بریزبن، با کاپیتان جک اسپارو ملاقات کنند.این بازیگر 52 ساله سینمای هالیوود، دو ساعت در این بیمارستان در حال عکس گرفتن و صحبت با کودکان بیمار بود.

این نخستین بار نیست که جانی دپ با این شمایل در یک بیمارستان حاضر می‌شود. او یکبار در سال 2007 مجبور شد، به مدت 9 روز در بیمارستانی که دخترش در آن بستری بود، بماند. دو سال پس از این ماجرا، دپ که از خدمات این بیمارستان بسیار راضی بود، برای نشان دادن قدردانی خود، یک میلیون پوند به بیمارستان کمک مالی کرد و با لباس کاپیتان جک اسپارو از بیمارستان دیدن کرد.

بازیگر «آلیس در سرزمین عجایب» در سال 2010 نیز، به خاطر دعوت یک دانش‌آموز 9 ساله، با همین لباس و بدون هماهنگی قبلی به مدرسه‌ای در لندن رفت. جانی دپ چند ماه گذشته را در گلدکوست(ساحل طلایی) در ایالت کوئینزلند استرالیا مشغول فیلم‌برداری «دزدان دریایی کارائیب : مردان مرده هیچ داستانی نمی‌گویند» بوده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی , جانی دپ

 

اخبار,اخبار فرهنگی , جانی دپ

 

اخبار,اخبار فرهنگی , جانی دپ

 

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین