اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دیدار روحانی با نخست وزیر انگلیس


حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران و دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس دقایقی پیش در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.

خبرگزاری ایرنا: حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران و دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس دقایقی پیش در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.

هنوز خبری از جزئیات این دیدار منتشر نشده است.

روحانی در روزهای گذشته در نیویورک با مقامات ارشد کشورهای برزیل، فرانسه، ایتالیا، چین، ژاپن،سنگال، عراق، بولیوی،اکوادور و ترکیه دیدار کرده بود.

بر اساس برنامه دیدارهای رییس جمهوری در نیویورک، قرار بود این دیدار فردا - سه شنبه 7 مهرماه- در نیویورک برگزار شود اما با تصمیم دکتر روحانی برای بازگشت زودهنگام به کشور، این دیدار امروز برگزار شد.

رییس جمهوری با نیمه تمام گذاشتن سفر نیویورک،برای حضور در مراسم انتقال پیکر حجاج کشورمان که در حادثه اخیر منا جان باخته اند زودتر از موعد به تهران باز می گردد.

رییس جمهوری با لغو تعدادی از برنامه و دیدارهای پیش بینی شده خود در نیویورک، بلافاصله بعد از ایراد سخنرانی رسمی در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، بعدازظهر دوشنبه به وقت محلی، نیویورک را ترک خواهد کرد.

این نخستین دیدار مقامات ایران و انگلیس پس از بازگشایی سفارت این کشور در تهران می باشد.


ویدیو مرتبط :
دیدار روحانی با نخست وزیر انگلیس و پاسخ وی در جمع سران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال دیدار روحانی با وزیر خارجه انگلیس تکذیب شد



اخبار,دیدار روحانی با وزیر خارجه انگلیس

از سوی وزارت خارجه ایران؛
خبر احتمال دیدار روحانی با وزیر خارجه انگلیس تکذیب شد

وزارت خارجه ایران خبر احتمال دیدار روحانی با وزیر خارجه انگلیس را تکذیب کرد

یک مقام آگاه در وزارت امور خارجه اعلام کرد که اخبار برخی رسانه‌ها مبنی بر ملاقات دکتر روحانی رییس‌جمهور کشورمان و ویلیام هیگ وزیر خارجه بریتانیا، نادرست درج شده است.

به گزارش ایسنا،این مقام آگاه در ادامه افزود: اظهارات دکتر ظریف صرفاً در پاسخ به سوالی در زمینه ابراز آمادگی وزیر امور خارجه انگلیس برای ملاقات با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس آتی مجمع عمومی سازمان ملل متحد بوده است. /ایسنا