اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دیدار خاله شادونه با خانواده قربانیان


روز یك‌شنبه ملیكا زارعی (خاله شادونه) به همراه حجت الاسلام دهنوی كارشناس برنامه گلبرگ شبكه دوم سیما، شاهین آرپناهی مجری برنامه گلبرگ، خانم مریلا زارعی بازیگر سینما، نایب رییس شورای اسلامی شهر ابهر و شهردار هیدج با خانواده مهدی مولایی و نگار صالحی دیدار و بر سر مزار هر سه كودك حادثه دیده شهرهای ابهر، خرمدره و هیدج فاتحه خواندند. ایسنا: ملیكا زارعی (خاله شادونه) به همراه عوامل اجرایی برنامه‌اش با خانواده‌های سه كودك قربانی در حادثه خرمدره دیدار كرد و پس از آن نیز برای قرائت فاتحه بر سر مزار این سه كودك حاضر شد.



داود كرمی وكیل عوامل اجرایی حادثه خرمدره گفت: روز یك‌شنبه ملیكا زارعی (خاله شادونه) به همراه حجت الاسلام دهنوی كارشناس برنامه گلبرگ شبكه دوم سیما، شاهین آرپناهی مجری برنامه گلبرگ، خانم مریلا زارعی بازیگر سینما، نایب رییس شورای اسلامی شهر ابهر و شهردار هیدج با خانواده مهدی مولایی و نگار صالحی دیدار و بر سر مزار هر سه كودك حادثه دیده شهرهای ابهر، خرمدره و هیدج فاتحه خواندند.

وی افزود: خاله شادونه در دیدار با خانواده‌ها ضمن تسلیت و همدردی با آنان اظهاركرد كه غم و اندوهی كه در این حادثه بر من عارض شد كمتر از خانواده‌ها نبوده و لحظه‌ای نبوده كه كه از یاد كودكان از دست رفته غافل باشم.

كرمی یادآور شد: حجت الاسلام دهنوی نیز ضمن تسلیت به خانواده‌های قربانیان اظهار داشت كه حادثه خرمدره تنها اتقاق منحصر به یك شهر نبوده بلكه به واسطه اینكه قربانیان آن كودكان معصوم بودند، كل ایران را داغدار كرد. حادثه خرمدره بلا نبود بلكه ابتلا به معنای آزمایش الهی بود و چه بسا این اتفاق باعث شد با عبرت آموزی و درس آموزی از آن توسط مسئولان و برگزار كنندگان این‌ گونه برنامه ها، از اتفاقات احتمالی بزرگ دیگری پیشگیری شود.

به گفته‌ی وكیل عوامل اجرایی حادثه خرمدره، در این دیدار مادر مهدی ملائی و مادر نگار صالحی دو تن از جانباختگان این حادثه‌ از حضور ملیكا زارعی و همراهان او تشكر كردند و درباره غم بزرگ از دست دادن فرزندان‌شان سخنانی را بیان كردند.


ویدیو مرتبط :
دیدار خانواده قربانیان سانحه هوایی جرمن وینگز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیتیله‌ای‌ها به دیدار خانواده قربانیان حادثه خرمدره رفتند + عکس



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

فیتیله‌ای‌ها به دیدار خانواده قربانیان حادثه خرمدره رفتند + عکس

مهر : عموهای فیتیله‌ای طبق اعلام قبلی این هفته به دیدار خانواده‌های قربانیان برنامه «خاله شادونه» رفتند.

محمد مسلمی، علی فروتن و حمید گلی برای همدردی با خانواده‌های داغ‌دار حادثه تلخ خرمدره عازم این شهر شدند و با حضور در خانه قربانیان این حادثه به ایشان تسلیت گفتند.

چندی پیش برنامه «خاله شادونه» در یکی از سالن‌های فرهنگی در خرمدره برگزار شد، اما ازدحام بیش از حد مجاز مردم در این سالن منجر به مرگ سه کودک خردسال شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

محمد مسلمی، علی فروتن، حمید گلی در کنار یکی از خانواده‌های قربانیان حادثه خرمدره

 

با کشته و زخمی شدن این کودکان ورزشگاه خرمدره پلمب شد. ظرفیت این سالن سه هزار نفر بود ولی بیش از چهار هزار نفر وارد سالن شده‌ بودند. مسئولیت این حادثه را هیچ نهادی برعهده نگرفت.

تحقیقات درباره دلایل بروز حادثه خرمدره همچنان ادامه دارد و هنوز هیچ حکم قطعی درباره مقصر یا مقصران این حادثه تلخ صادر نشده‌ است./مهر