اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دیدار اصلاح‌ طلبان مجلس با منتخبان تهران


اعضا ۳۰ نفره ائتلاف اصلاح‌طلبان و اعتدالیون که از حوزه انتخابیه تهران به مجلس آتی راه یافته‌اند با حضور در ساختمان بهارستان با اصلاح‌طلبان مجلس نهم دیدار کردند.

خبرگزاری تسنیم: اعضا 30 نفره ائتلاف اصلاح‌طلبان و اعتدالیون که از حوزه انتخابیه تهران به مجلس آتی راه یافته‌اند ظهر امروز با حضور در ساختمان بهارستان با اصلاح‌طلبان حاضر در مجلس نهم دیدار و گفت‌وگو کردند.

 براساس این گزارش، این نشست به منظور تبادل دیدگاه‌ها و انتقال تجربیات نمایندگان اصلاح‌طلب فعلی با 30 نفر لیست امید در تهران برگزار شد.


ویدیو مرتبط :
سخنرانی كوبنده پزشكیان نماینده اصلاح طلبان در مجلس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیدار اصلاح طلبان مجلس با منتخبان تهران


در جلسه اصلاح طلبان مجلس فعلی با منتخبان تهران بر ضرورت اهتمام برای رای آوری لیست امید در اقصی نقاط ایران در مرحله دوم انتخابات تاکید شد.

خبرگزاری ایسنا: در جلسه اصلاح طلبان مجلس فعلی با منتخبان تهران بر ضرورت اهتمام برای رای آوری لیست امید در اقصی نقاط ایران در مرحله دوم انتخابات تاکید شد.

کمال‌الدین پیرموذن با اعلام این خبر گفت: در جلسه‌ای که با منتخبان لیست امید تهران برگزار شد مباحثی برای آشنایی این منتخبان با ارکان مجلس و فلسفه‌ی وجودی کمیسیون‌ها مطرح شد و بررسی شد که این منتخبان در کدام یک از کمیسیون‌ها می‌توانند فعالیت داشته باشند.

وی با تاکید بر این که مباحث مربوط به ترکیب هیات رئیسه مجلس بعدی در این جلسه اصلا مطرح نشد گفت: البته مقرر شد هم نمایندگان اصلاح طلب مجلس فعلی و هم منتخبان اصلاح طلب در خصوص رای آوری بیشتر لیست‌های امید دراقصی نقاط ایران برای مرحله دوم همت لازم را داشته باشند.

این نماینده اصلاح طلب مجلس افزود: این جلسات استمرار خواهد داشت اما زمان جلسه بعدی هنوز مشخص نیست.