اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دیدار‌ سید هادی خامنه‌ای با خانواده کروبی



دیدار‌ خامنه‌ای با خانواده کروبی

دیدار‌ خامنه‌ای با خانواده کروبی

حجت‌الاسلام سیدهادی خامنه‌ای روز یکشنبه به اتفاق همسر و خواهر خود و نیز جمعی از اعضای مجمع نیروهای خط امام به دیدار خانواده مهدی کروبی در جماران رفت.

به گزارش ایسنا به نقل از روز نو، در ابتدای این دیدار فاطمه کروبی گزارشی از آخرین وضعیت مهدی کروبی و اقدامات پزشکی که برای وی انجام شده است، ارائه کرد.

در ادامه این دیدار سیدهادی خامنه ای با ذکر خاطره‌ای از دوران پیش از انقلاب گفت: آقای کروبی هرگاه به مشهد می‌آمدند، پایگاهشان در منزل من بود و یادم هست در یکی از سفرها که بسیاری از دوستان از فشارهای امنیتی مرعوب شده بودند، ایشان با کمک‌هایی که از طرف امام (ره) به ایشان رسیده بود به دیدار انقلابیون و خانواده‌های ایشان می‌رفت و شرایط دلگرمی آنان را فراهم می‌نمود.

وی همچنین به خدمات کروبی پس از انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: بعد از انقلاب هم آقای کروبی در کمیته امداد و بنیاد شهید و ریاست مجلس منشاء خدمات بسیاری برای کشور شدند. /ایسنا

 

 


ویدیو مرتبط :
دیدار با خانواده شهدا امام خامنه ای

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیدار سید هادی خامنه ای با فاطمه کروبی/ فاطمه کروبی: همسرم پوکی استخوان گرفته است



مشکلات جسمی مهدی کروبی,فاطمه کروبی

فاطمه کروبی: همسرم پوکی استخوان گرفته است

فاطمه کروبی آخرین وضعیت همسرش را تشریح کرد.

به گزارش امید به نقل از خط امام،سیدهادی خامنه ای، دبیرکل، اعضا و جوانان مجمع نیروهای خط امام با فاطمه کروبی دیدار کردند.

فاطمه کروبی در این دیدار گفت :آقای کروبی چند ماه است که جز برای وضو و نماز از رختخواب بلند نمی شوند و رسما بستری شده اند، هفته  گذشته نیز پزشک ها خبر دادند که بر اساس آزمایش ها ایشان پوکی کامل استخوان دارند و عصب سیاتیک به پای چپ زده و در مجموع اوضاع نامساعدی دارند.

آرتروز پا و دیسک کمر دیگر مشکلات جسمی مهدی کروبی است که به گفته  همسر وی باعث شده ایشان به جای درمان تنها به استفاده از آب گرم و کیسه ای بزرگ از داروهای متنوع محدود شود.

به گفته ی خانم کروبی محرومیت از آفتاب و هوای تازه بدن وی را فرسوده و آسیب پذیر کرده، هرچند که شرایط روحی وی همچنان عالی است و هنوز مانند روزهای اول امیدوار و محکم حرف می زند.

سید هادی خامنه ای در این دیدار با ابراز امیدواری از اینکه به زودی این مرارت ها و سختی ها پایان یابد تاکید کرد: باید با نگاه عمیق در تاریخ اسلام و تلاش معاندان و منحرفان برای انحراف دین از مسیر اصلی خود از دین خود محافظت کنیم و سیره اهل بیت را چراغ راه خود قرار دهیم تا با نام و لباس دین ما را از مسیر انقلاب و اسلام خارج نکنند.
 /امید