اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دکل برق، جان 3 سرنشین سمند را گرفت + عکس



اخبار حوادث - دکل برق، جان 3 سرنشین سمند را گرفت + عکس

برخورد سمند با دکل برق فشار قوی در شهریار، سه کشته و یک زخمی برجای گذاشت.

بامداد امروز شنبه چهاردهم تیرماه، ساعت 01:27 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار برخورد یک دستگاه خودروی سمند با دکل برق فشار قوی واقع در شهریار، میدان شهید صیاد شیرازی به طرف ملارد، روبروی ورودی فاز یک شهرک اندیشه گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند.

 

اخبار,اخبار حوادث ,سانحه تصادف

 
در بدو ورود ماموران مشاهده گردید یک دستگاه خودرو سمند به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه با دکل برق فشار قوی برخورد کرده که منجر به فوت سه نفر و مصدوم شدن یک نفر از سرنشینان خودروی فوق گردیده بود.

 

اخبار,اخبار حوادث ,سانحه تصادف

 
در نهایت ضمن ایمن سازی کامل جاده فرد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و اجساد افراد تحویل نیروی انتظامی جهت انتقال به سردخانه گردید.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
برق گرفتگی وحشتناک و افتادن از روی دکل برق فشار قوی!...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصادف در بندرسیریک جان 5 تبعه خارجی را گرفت / سمند حامل 12 سرنشین بود



تصادف در بندرسیریک ,حوادث ایران

تصادف در بندرسیریک جان 5 تبعه خارجی را گرفت / سمند حامل 12 سرنشین بود

برخورد یک دستگاه خودرو سمند حامل 12 تبعه خارجی با یک دستگاه کامیون باری 5 تنی، 5 کشته و 9 زخمی بر جای گذاشت.

محمد اسفندیاری فرماندار این شهرستان در حاشیه بازدید از محل حادثه گفت: این حادثه در ساعت 6:30 صبح در محدوده جایگاه عرصه سوخت روستای میشی که در امتداد جاده اصلی سیریک جاسک و در فاصله پنج کیلومتری جنوب شهر سیریک قرار گرفته به وقوع پیوسته است.

این مسئول ادامه داد: متاسفانه این حادثه به علت بی احتیاطی راننده کامیون در انحراف به چپ و سرعت غیر مجاز رانند سمند که حامل 12 تبعه افغانی از شهرستان جاسک عازم شهرستان میناب  بود با برخورد به کامیون باری پنج تنی رخ داد.

نماینده عالی دولت در بندرسیریک خاطرنشان کرد: بعد از وقوع حادثه بلافاصله آمبولانس‌های سطح شهر و بخش بمانی برای کمک و انتقال مصدومان به اورژانس وارد عمل شدند که متاسفانه به علت شدت و جراحات وارده به مصدومان 6 نفر به بیمارستان حضرت ابوالفضل میناب انتقال یافتند.

اسفندیاری تصریح کرد: چهار نفر از اتباع افغانی و راننده خودرو سمند در دم جان خود را از دست دادند و 6 نفر از اتباع به بیمارستان حضرت ابوالفضل میناب منتقل که یکی از آن‌ها در بیمارستان جان خودش از دست داد و راننده کامیون باری به همراه یک تبعه افغانی از محل حادثه متواری که یکی از اتباع افغانی توسط ماموران انتظامی دستیگر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی انتقال داده شد.

لازم به یادآوری است که به علت وجود مغازه‌ها و بازارچه در 2 سمت جاده اصلی سیریک جاسک و همچنین ازدحام زیاد خودروهای گازوئیلی برای سوخت‌گیری در این منطقه حوادث بسیار ناگواری هر چند وقت رخ می‌دهد./فارس