اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دکتر روحانی وارد ارومیه شد



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی, روحانی

 حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری صبح دوشنبه با استقبال نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، استاندار و جمعی از مقامات ارشد محلی وارد فرودگاه بین المللی ارومیه شد.

 دیدار عمومی با مردم استان، دیدار با علما، ایثارگران و برگزیدگان، شرکت در جلسه توسعه ظرفیت های سرمایه گذاری و جلسه شورای اداری از جمله برنامه های دکتر روحانی در این سفر دوروزه است.

همچنین رییس جمهوری در روز دوم سفر خود به استان آذربایجان غربی به شهر مهاباد سفر می کند و ضمن دیدار عمومی با مردم این شهر، چندین طرح و پروژه افتتاح خواهد کرد.

 

 اخبار سیاسی -  پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
 


ویدیو مرتبط :
دکتر روحانی ، سیاهپوش وارد تهران شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صداوسیما زمان برنامه انتخاباتی دکتر روحانی را کاهش داد



اطلاعیه ستاد حسن روحانی

اطلاعیه ستاد حسن روحانی:

صداوسیما زمان برنامه انتخاباتی دکتر روحانی را کاهش داد

یکی از آخرین برخوردهای غیر عادلانه کاستن از زمان برنامه انتخاباتی دکتر روحانی، نامزد یازدهمین دوره ریاست جمهوریست که شائبه بی عدالتی و برخورد جناحی را شدت می بخشد و این در حالیست که این برنامه فرصت مقتضی برای ارتباط با مردم سراسر کشور را فراهم می آورد.

انتخاب : اطلاعیه شماره 4 ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در اعتراض به عملکرد صدا وسیما در پخش برنامه های اختصاص یافته به کاندیداها صادر گردید.

به گزارش انتخاب به نقل از خرداد، متن اطلاعیه شماره 4 ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در پی می آید: 

آنچه این روزها در سطح همه حرفهاست عدالت است اما بر خلاف ادعای اولیه صدا وسیما در خصوص پوشش عادلانه برنامه های نامزدهای ریاست جمهوری عملکرد رسانه ملی گویای واقعیت دیگریست.

یکی از آخرین برخوردهای غیر عادلانه کاستن از زمان برنامه انتخاباتی  دکتر روحانی، نامزد یازدهمین دوره ریاست جمهوریست که شائبه بی عدالتی و برخورد جناحی را شدت می بخشد و این در حالیست که این برنامه فرصت مقتضی برای ارتباط با مردم سراسر کشور را فراهم می آورد.

ستاد مرکزی دکتر روحانی نسبت به این رفتار رسانه ملی اعتراض خود را اعلام کرده و انتظار تغییر در سیاستهای آن سازمان در برخورد با نامزدهای انتخاباتی و اصلاح زمان پخش برنامه دکتر روحانی را دارد که این کمترین خواسته ستاد است.

اختصاص زمان کم به برنامه دکتر روحانی و در مقابل آن زمان بیشتر به کاندیداهای دیگر از بی عدالتی سازمان صداو سیماست.

ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر حسن روحانی

انتخاب