اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دژاگه: برای بازی در تیم ملی ایران آماده ام


اشکان دژاگه بازیکن ایرانی الاصل تیم فوتبال 'وولفسبورگ' آلمان گفت که برای همراهی تیم ملی ایران آماده است.

ورزش 3 : اشکان دژاگه بازیکن ایرانی الاصل تیم فوتبال 'وولفسبورگ' آلمان گفت که برای همراهی تیم ملی ایران آماده است.
   
اشکان دژاگه در مصاحبه ای با روزنامه وولفسبورگر سایتونگ گفت: تصمیم خود را گرفته ام، برای همراهی تیم ملی فوتبال ایران از هر نظر آماده هستم و همه تلاش خود را برای ارایه یک بازی خوب، بکار خواهم بست.



دژاگه، مصدومیت و بروز مشکلات گذرنامه ای را از جمله دلایلی اعلام کرد که به خاطر آن نتوانسته تا کنون تیم ملی فوتبال ایران را همراهی کند.

وی خاطرنشان کرد: البته هنوز هم (تا زمان انجام مصاحبه) دعوتنامه ای بدست من نرسیده اما خودم مشکلی ندارم و آماده بازی برای تیم ملی فوتبال ایران هستم.

این بازیکن ایرانی فوتبال آلمان، خاطرنشان کرد: در حال حاضر از بازی در تیم باشگاهی خود (وولفوسبورگ) لذت می برم و اعتماد ''''فیلیکس ماگات'''' مربی تیم به من موجب شده که به طور مستمر در تمرینات و مسابقات تیم، خوب ظاهر شوم و رضایت کادر فنی تیم را جلب کنم.

دژاگه افزود: در بازی برای تیم ''''وولفسبورگ''''، رفته رفته پخته تر شده ام و با آرامش خاطری که اخیرا بدست آورده ام می توانم در زمین، بهتر دستورات تاکتیکی مربیان را پیاده کنم.

بازیکن ایرانی الاصل تیم فوتبال ''''وولفسبورگ'''' که به تازگی با همسر ایرانی خود ازدواج کرده، دلیل آرامش خاطرش را ازدواج با دختر مورد علاقه خود عنوان کرد و افزود: در زندگی شخصی ام مسوولیت های بیشتری پذیرفته ام و در زندگی ورزشی نیز به دنبال پذیرش مسوولیت ها و موفقیت های بیشتر هستم.

وی افزود: در پست های مختلفی در تیم فوتبال وولفسبورگ بازی می کنم اما پست دلخواه من هافبک راست است. تیم فوتبال وولفسبورگ در پایان هفته 22 رقابت های بوندس لیگا با کسب 27 امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارد، این تیم آخرین بازی خود را با نتیجه 4 بر صفر به شالکه 04 واگذار کرد.

اشکان دژاگه بازیکن ایرانی الاصل این تیم از روی نیمکت، بازی را نظاره کرد.

مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران اخیرا در خصوص دعوت از اشکان دژاگه به این تیم گفته بود: دژاگه برای حضور در ایران مشکلی ندارد و فقط باید مسایل خود در آلمان را حل کند که آن هم مشکل خاصی نیست.

وی گفته بود، دژاگه و جواد نکونام با توجه به اینکه تیم های باشگاهی شان بازی دارند در اردوی امارات حضور ندارند اما هفتم یا هشتم اسفند ماه برای بازی با قطر به تهران خواهند آمد.

تیم ملی فوتبال ایران از روز جمعه ۲۸ بهمن ماه به منظور برپایی اردوی تدارکاتی عازم شهر دوبی در امارات عربی متحده شده و تا روز ۵ اسفند ماه در این شهر خواهد بود.

تیم ملی فوتبال ایران روز 4 اسفند ماه با تیم ملی اردن در ورزشگاه الوصل دوبی یک دیدار تدارکاتی برگزار می کند.

تیم ملی کشورمان شامگاه 5 اسفند به ایران بازخواهد گشت و از بعدازظهر روز ۶ اسفند تمرینات خود را در تهران از سر خواهد گرفت تا خود را برای دیدار روز ۱۰ اسفند برابر قطر آماده کند.


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی تیم ملی ایران و تیم ملی کره در برنامه نود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اشكان دژاگه: بازی در تیم ملی ایران برایم افتخار است



 

 

اشكان دژاگه: بازی در تیم ملی ایران برایم افتخار است

 

بازیکن ایرانی تیم فوتبال ولفسبورگ آلمان که مورد توجه افشین قطبی سرمربی تیم ملی ایران قرار گرفته، حضور در تیم ملی ایران را افتخار بزرگی می‌داند.

"اشکان دژآگه" در این‌باره گفت: از سالها حضور در فوتبال آلمان و بازی در تیم هایی مانند هرتا برلین و ولفسبورگ و همچنین تیم های نوجوانان، جوانان و زیر 23 سال آلمان تجربه های ارزشمندی اندوخته ام که امیدوارم بتوانم آن را دراختیار تیم ملی کشورم قرار دهم.

وی گفت: از اینکه افشین قطبی برای موفقیت تیم ملی ایران در جام ملتهای آسیا به بازیکنان لژیونر ایرانی نیز نگاه دارد احساس خوبی دارم و اگر به تیم ملی دعوت شوم، تمام توان خود را برای موفقیت در جام ملتهای آسیا بکار خواهم گرفت.

دژآگه در پاسخ به این سوال که آیا موافقت فیفا و فدراسیون فوتبال آلمان در این زمینه حاصل شده است، گفت: این کار ازسوی فدراسیون فوتبال ایران درجریان است. آنها مدارکی از من خواسته اند که همه آنها را ارایه کرده‌ام. ضمن اینکه فدراسیون آلمان در این مورد مشکلی ایجاد نکرده و موافقت نامه های لازم را صادر کرده است.

وی از اینکه سرمربی تیم ملی ایران در کنفرانس خبری اخیر خود اعلام کرده که برای دیدن تمرینات و بازی او به آلمان خواهد رفت، ابراز خوشحالی کرد و به سایت قطبی گفت که بی‌صبرانه منتظر آقای قطبی هستم تا از نزدیک با ایشان آشنا شوم و توانایی های خود را به نمایش بگذارم.

دژاگه در پایان این گفت وگو از زحمات والدین ایرانی بویژه پدرش که در رسیدن او به این جایگاه تلاش و ممارست فراوانی کردند، قدردانی کرد و گفت که همه چیز را مدیون آنان هستم.

دژآگه 24 ساله، مدتی است که مورد توجه افشین قطبی قرار گرفته و سرمربی تیم ملی ایران در کنفرانس مطبوعاتی روز بیست و چهارم آبان ماه 89 ، رسما اعلام کرد که قصد دارد از این بازیکن دعوت بعمل آورد و نام او را درمیان 50 بازیکن اعلام شده به کنفدراسیون آسیا برای مسابقات جام ملتهای آسیا قرار داده است.