اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دو یا سه لحظه فیلم جدید فرهادی مشکل دارد


جواد شمقدری از اکران نسخه‌ی اصلی «گذشته» برای اهالی رسانه در اول هفته‌ی آینده خبر داد.

 خبرگزاری ایسنا: جواد شمقدری از اکران نسخه‌ی اصلی «گذشته» برای اهالی رسانه در اول هفته‌ی آینده خبر داد.

رئیس سازمان سینمایی درباره‌ روند صدور پروانه نمایش فیلم جدید اصغر فرهادی و اینکه گفته می‌شود «گذشته» با دستور وی مجوز اکران گرفته، بیان کرد: من و آقای حسینی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) شب گذشته فیلم را دیدیم، اما صدور پروانه نمایش آن با مجوز شورای پروانه نمایش انجام شده است.

وی در پاسخ به پرسشی درباره‌ اصلاحات اعمال شده بر روی فیلم تاکید کرد: تنها اصلاحیه‌ی انجام شده بر روی دو یا سه «لحظه» است که اصلا مهم نیست. در واقع همان نسخه اصلی فیلم در ایران اکران خواهد شد.

شمقدری در پایان درباره‌ی اکران «گذشته» برای اهالی رسانه نیز اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است نسخه اصلی «گذشته» احتمالا شنبه هفته‌ی آینده در محلی که به اطلاع آن‌ها خواهد رسید، برایشان به نمایش گذاشته شود تا هم فیلم را مشاهده کرده و هم دو سه لحظه حذف شده را ببینند و آن را با نسخه‌ی اکران شده مقایسه کنند.


ویدیو مرتبط :
اسکار فرهادی لحظه بیادماندی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مشکل موی بازیگر زن فیلم فرهادی چیست؟


پخش كننده فیلم گذشته اعلام كرد: وزارت ارشاد مجوز نصب بیلبردهای فیلم گذشته را در سطح شهر صادر نكرده است.

خبرگزاری ایلنا: پخش كننده فیلم گذشته اعلام كرد: وزارت ارشاد مجوز نصب بیلبردهای فیلم گذشته را در سطح شهر صادر نكرده است.

علی سرتیپی درباره علت عدم نصب این بیلبردها گفت: اداره ارشاد استان تهران به دلیل نوع طراحی پوستر این فیلم و عكس‌های آن از نصب بیلبردهای این فیلم خودداری كرده و اجازه آن را نمی‌دهد.

وی ادامه داد: ارشاد اعلام كرده به دلیل آن كه موهای بازیگر فرانسوی فیلم بلند است و شكل قرارگیری او در كنار علی مصفا در عكس مناسب نیست و اجازه نصب بیلبرد وجود ندارد.

سرتیپی همچنین درباره میزان فروش این فیلم گفت:‌ فروش فیلم تا به امروز خوب بوده است و می‌تواند ركورددار باشد.

سرتیپی همچنین در پاسخ به این سوال كه به وی گفته می‌شود؛ سرتیپی مافیای سینمای ایران است، گفت: در سینمای ایران كه كل گردش مالی آن در سال 30 میلیارد تومان است، مافیا معنا ندارد‏‏. در سینمای ایران هر كسی كه خوب كار می‌كند به وی اتهام مافیا زده می‌شود.