اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دو میلیون دلار برای دعوت مسی به خانه!


یك خانوادۀ عربستانی برای حضور "لیونل مسی" فوتبالیست آرژانتینی در خانۀ خود، مبلغ دو میلیون دلار به وی پرداخت کرد.

 تابناک: یك خانوادۀ عربستانی برای حضور "لیونل مسی" فوتبالیست آرژانتینی در خانۀ خود، مبلغ دو میلیون دلار به وی پرداخت کرد.

 در سفر اخیر "مسی" به عربستان که حواشی متعددی به دنبال داشت، یک خانوادۀ سعودی با پرداخت دو میلیون دلار به وی برای حضور نیم ساعته در منزل آنها، جنجال دیگری به پا کرد.

 با توجه به شرایط وخیم مردم غزه در زیر بمباران صهیونیست ها و با در نظر گرفتن افزایش روزافزون تعداد فقرا و نیازمندان در عربستان، اقدام این خانوادۀ متمول عربستانی خشم بسیاری از کاربران شبکه های مجازی را برانگیخته و آنان را به اظهار نظرهای تند واداشته است.


ویدیو مرتبط :
دعوت از شما برای دیدن چالش دلار آمریکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لوازم خانه مایکل جکسون حدود یک میلیون دلار فروخته شد



 

 

 

لوازم خانه مایکل جکسون حدود یک میلیون دلار فروخته شد

 

اسباب و لوازم خانه ای که مایکل جکسون و سه فرزندش قبل از مرگ این خواننده مشهور در آن زندگی می کردند در یک حراجی حدود یک میلیون دلار فروخته شد .

بعد از پایان این حراج یکروزه که روز شنبه برگزار شد، دارن جولیان،رئیس حراجی جولیان خیلی خوشحال و راضی بود زیرا اجناسی که در این حراج برای فروش گذاشته شده بودند تقریبا" سه برابر قیمت تخمین زده شده توسط کارشناسان فروخته شدند .این کمپانی پیش بینی کرده بودکه اسباب خانه مایکل بین ۲۰۰ هزار دلار تا ۴۰۰ هزار دلار فروخته شوند .

یکی از جالبترین وسایلی که در این حراجی فروخته شد ، تخت سیاهی بود که در آشپزخانه منزل مایکل نصب شده بود و یکی از فرزندان سلطان پاپ روی آن نوشته بود :" من پدر را دوست دارم ". این تخته سیاه به مبلغ ۵ هزار دلار در این حراج فروخته شد .

مبلمان ، آثار هنری و لوازم دیگر این خانه نیز در این حراجی فروخته شدند . این ملک که در کارولوود درایو شمالی واقع شده است همان مکانی است که مایکل قبل از مرگش در ماه ژوئن سال ۲۰۰۹ در آن زندگی می کرد و برای برگزاری کنسرتهای لندن تمرین می کرد .

تختخوابی که مایکل جکسون در آن از دنیا رفت هم قبلا" در لیست اجناس این حراج بود اما بنا به درخواست خانواده او از لیست این حراج حذف شد . با این حال قالیچه ای که در زیر این تخت پهن شده بود ، به مبلغ ۱۵،۳۶۰ دلار فروخته شد ... / پرتال آفتاب