اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دو متجاور به عنف پای چوبه دار رفتند


دو متجاوز به عنف که از سوی دادگاه کیفری استان تهران به اعدام با چوبه دار محکوم شده بودند، صبح روز جمعه 29 دی با حضور جمعی از مردم شهرستان پاکدشت و حومه، در میدان معلم این شهر اعدام شدند .

خبرگزاری ایسنا:  دو متجاوز به عنف که با اتهام‌های دیگری از قبیل قتل، سرقت و آدم‌ربایی از سوی دادگاه کیفری استان تهران به اعدام با چوبه دار محکوم شده بودند، صبح روز جمعه 29 دی با حضور جمعی از مردم شهرستان پاکدشت و حومه، در میدان معلم این شهر اعدام شدند .

 متجاوزان که در سال 1389 به عنوان مسافرکش در سطح شهرستان پاکدشت اقدام به سوار کردن دختران و زنان جوان می‌کردند، آنها را به زور به بیابان‌های اطراف شهر برده و مورد تجاوز قرار می‌دادند و در نتیجه این اقدامات یکی از قربانیان نیز از سوی متجاوزان به قتل رسیده بود.




ویدیو مرتبط :
بخشش قاتل پای چوبه دار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک متجاوز به عنف دیگر پای چوبه دار رفت


یک سارق مسلح و متجاوز به عنف دقایقی قبل در ملاء عام و در میدان خواجوی شهر کرمان به دار مجازات آویخته شد.

خبرگزاری فارس: یک سارق مسلح و متجاوز به عنف دقایقی قبل در ملاء عام و در میدان خواجوی شهر کرمان به دار مجازات آویخته شد.
 
دقایقی قبل حکم اعدام «یاسر - ک» سارق مسلح و متجاوز به عنف در میدان خواجوی شهر کرمان به مرحله اجرا درآمد.

این سارق و متجاوز به عنف با استفاده از سلاح سرد مانند دشنه، چاقو و حتی شیشه‌های شکسته وارد منازل مردم می‌شد و اقدام به زورگیری و سرقت می‌کرد و در مواردی نیز زنان را مورد آزار و اذیت جنسی قرار می‌داد.

هشت مورد سرقت با سلاح سرد و تعدادی تجاوز به عنف توسط این سارق و متجاوز صورت گرفت و انگیزه اصلی وی برای ارتکاب این جرائم سرقت و انجام جرائم اخلاقی بوده است.

این مجرم در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط نیروهای امنیتی، انتظامی و قضایی دستگیر و در دادگاه کیفری استان کرمان محاکمه شد و به تمام جنایات ارتکابی خود اعتراف کرد.