اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دو عامل شهادت پلیس البرز کشته شدند


فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با شناسایی چهار نفر از عوامل شهادت ستوانیکم جواد مرادی، دو تن از آنان در درگیری با پلیس کشته و دو نفر دیگر دستگیر شدند.

ایرنا: بیستم اردیبهشت ماه امسال چهار سارق مسلح درمنطقه مشکین دشت شهرستان استان البرز حین تعقیب و گریز با شلیک گلوله ستوانیکم جواد مرادی از پرسنل اداره آگاهی فردیس را به شهادت رساندند و از صحنه متواری شدند.

سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت : در پی شهادت ستوانیکم مرادی، عملیات پلیس برای شناسایی سارقان مسلح آغاز شد تا اینکه پس از مدتی پلیس توانست آنان را شناسایی کند.

وی ادامه داد: از آنجا که این افراد بطور مستمر برای فرار از دست قانون مخفیگاه خود را تغییر می دادند، بنابراین پلیس مکان های مختلفی برای دستگیری آنان رصد کرد تا اینکه شامگاه یکشنبه در شهر خرم آباد استان لرستان در محاصره پلیس قرار گرفتند.

کامرانی صالح گفت: دو تن از این افراد در درگیری مسلحانه با پلیس کشته شدند و دو نفر دیگر به دام افتادند که به استان البرز انتقال یافتند.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز همچنین از متلاشی شدن سه باند سرقت و زورگیری در این استان خبرداد و افزود: اعضای این باندها پس از دستگیری به 80 فقره سرقت و زورگیری در شهرستان های فردیس ، ساوجبلاغ و کرج اعتراف کردند.


ویدیو مرتبط :
نیویورک در شوک کشته شدن دو پلیس،مرگ پلیس دیگر درفلوریدا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشته شدن 3 عامل شهادت 3 مامور پلیس در شرق ایران



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سه نفر از اشرار در درگیری شب گذشته به هلاکت رسیدند و دو نفر دیگر نیز امروز طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی دستگیر شدند.

فرماندار خاش از هلاکت عوامل شهادت ماموران نیروی انتظامی در خاش خبر داد.

به گزارش فارس، محمداکبر چاکرزهی از هلاکت عوامل شهادت سه نفر از ماموران نیروی انتظامی در خاش خبر داد.

وی افزود: سه نفر از اشرار در درگیری شب گذشته به هلاکت رسیدند و دو نفر دیگر نیز امروز طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی دستگیر شدند.