اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دو ستاره هالیوود در یک تریلر پلیسی


ویل اسمیت و جوئل اگرتون به جمع ستارگان فیلم «درخشان» اضافه شدند. مکس لندیس نویسنده فیلمنامه «درخشان» است.

خبرآنلاین: ویل اسمیت و جوئل اگرتون به جمع ستارگان فیلم «درخشان» اضافه شدند. مکس لندیس نویسنده فیلمنامه «درخشان» است.

کارگردانی این تریلر پلیسی را دیوید آیر برعهده دارد. آیر کارگردانی فیلم‌هایی مانند «خشم» و «خرابکاری» را در کارنامه کاری خود دارد. او علاوه بر این جزو تیم نویسندگان اولین قسمت از سری فیلم‌های مشهور «سریع و خشمگین» بود.

دو ستاره هالیوود در یک تریلر پلیسی

جوئل اگرتون که سال گذشته در فیلم «عشای سیاه» در کنار جانی دپ ایفای برپرده سینما ظاهر شد، با تریلرهای پلیسی کاملا آشناست. او در «عشای سیاه» نقش یک مامور فاسد اف‌بی‌آی را بازی می‌کرد.  

اسمیت هم پیش از این در فیلم «جوخه انتحار» با دیوید آیر همکاری داشته است. در هر صورت این دو هنرمند برای همکاری مجدد باید تا پایان فیلمبرداری «زیبایی ناخواسته» به کارگردانی ویکتور فرانکل صبر کنند. بازیگر «مردان سیاه‌پوش» در «زیبایی ناخواسته» در کنار کیت وینسلت، کایرا نایتلی، هلن میرن و ادوارد نورتون ایفای نقش می‌کند. 


ویدیو مرتبط :
18 فوتبالیست شبیه به ستاره های هالیوود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: ستاره های هالیوود در جشن هالووین


ما تصاویری از ستارگان هالیوود را در حالی که برای جشن هالووین لباس هایی عجیب و غریب به تن کرده اند، برایتان آوردیم.