اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دو روز تجاوز وحشیانه جنسی به دختر 7 ساله + عكس



آدم ربایی,تجاوزبه کودکان,آزارجنسی کودکان
دو روز تجاوز وحشیانه جنسی به دختر 7 ساله + عكس

به گزارش پلیس محلی متهم متجاوز به دختر 7 ساله پس از یك هفته متواری بودن توسط عكس نقاشی شده ای توسط دیده های دختر بچه یرنس جورج آمریكا دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از واشنگتن پست، در پی گزارش والدین دختر بچه 7 ساله مبنی بر گم شدن آن به پلیس خواستار رسیدگی ماموران نسبت به یافتن دختر شان شدند.

به گفته مادر وی او هنگام اسكیت سواری از مقابل درب منزل ربوده شد و پس از گذشت 4 ساعت هنوز به منزل بازنگشته بود كه عیب طولانی وی والدین را نگران كرد.
دختر بچه 7 ساله پس از ربوده شدن پس از 2 روز در مقابل منزل رها می شود.
والدین او را با صورتی زخمی پیدا کردند و همچنین تجاوز به این دختر وحشیانه به این دختر توسط پزشک زن تائید شد.

دختر بچه 7 ساله كه نامش براساس قانون فاش نشده حادثه را این طور توضیح داد كه مردی به طرفم حمله ور شد و فرصت فرار را از من گرفتو دو روز تمام به آن مرد به همراه دوستانش با شکنجه مرا مورد تجاوز وحشیانه قرار دادند.

براساس دیده ها دختر بچه تصویری از فرد مهاجم به صورت نقاشی كشیده شده و پس از گذشت یك هفته اواخر عصر روز گذشته مقابل پارك توسط پلیس شناسایی دستگیر شد.
بازجویی از وی توسط افسر جوناتان بكرمن از ساعاتی دیگر آغاز می شود./باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
تجاوز و آزار جنسی دختر هفت ساله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وحشیانه ترین تجاوز جنسی به دختر 10 ساله/جسد دختر بدون سر پیدا شد+عکس



تجاوز جنسی ,آزار و اذیت جنسی

وحشیانه ترین تجاوز جنسی به دختر 10 ساله/جسد دختر بدون سر پیدا شد+عکس

پس از ربوده شدن دختر 10 ساله از جانب عامل این جنایت، مورد سو استفاده و تجاوز جنسی قرار گرفت و در نهایت قربانی 10 ساله خود را سر برید.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران به نقل از اسیو شیتد پرس: جسیکا رایدگلو 10 ساله در خیابان منتهی به منزل مسکونی در غرب منستر کلرادو پس از پایان وقت مدرسه توسط آیستن سیگ 18 ساله ربوده شد و پس از آزار و اذیت و تجاوز جنسی سر وی را برید و جسد ور را دفن کرد.

وی قبل از این عمل وحشیانه در سن 16 سالگی دانشجویی 22 ساله را در نزدیکی محل زندگی خود در حالی که چهره خود را پوشانده بود مورد تعارض جنسی قرار داد

وکلای مدافع وی در جلسه دادگاه با عنوان کردن سن کم از وی دفاع کردند.

آیستن سیگ متهم به 17 مورد جرم از جمله تجاوز جنسی، قتل، آزار و اذیت جنسی ، شکنجه، آدم ربایی شده است.

دادگاه وی با حضور خانواده های قربانی برگزار شد و وی به 40 سال زندان محکوم گردید.

پلیس با انجام آزمایش DNA و جسدی که پس از یک سال در نزدیکی یک بزرگراه کشف کرد بر روی لباس جسیکا DNA آیستن را ثابت نمود./ باشگاه خبرنگاران