اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دو دختر «میرحسین موسوی» به خانه بازگشتند



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

پس از احضار به دادسرای امنیت و ارائه توضیحات،

دو دختر «میرحسین موسوی» به خانه بازگشتند

یکی از نزدیکان خانواده‌ میرحسین موسوی از بازگشت زهرا و نرگس موسوی به خانه خبر داد.

محمدصالح نقره‌کار که از نزدیکان خانواده «میرحسین موسوی» است در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهارکرد: زهرا و نرگس موسوی دقایقی پیش پس از چند ساعت حضور در دادسرای اوین، به خانه بازگشتند.

وی که در زمان ریاست دری‌نجف‌آبادی در دادستان کل کشور، مدیر روابط عمومی دادستانی بود درباره دلیل این بازداشت، اظهار بی‌اطلاعی کرد.

به گزارش ایسنا، پس از اعلام خبر بازداشت دو دختر میرحسین موسوی، دفتر سخنگوی قوه قضاییه و دادستانی تهران در اخباری جداگانه اعلام کردند که دختران میرحسین موسوی بازداشت نشده‌اند و تنها جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات به دادسرای امنیت فراخوانده شده‌ بودند./ایسنا


ویدیو مرتبط :
آخرسوتی.میرحسین موسوی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختران موسوی به خانه بازگشتند


یکی از نزدیکان خانواده‌ موسوی از بازگشت زهرا و نرگس موسوی به خانه خبر داد.

خبرگزاری ایسنا:  یکی از نزدیکان خانواده‌ موسوی از بازگشت زهرا و نرگس موسوی به خانه خبر داد.

محمدصالح نقره‌کار که از نزدیکان خانواده موسوی است در این باره اظهارکرد: زهرا و نرگس موسوی پس از چند ساعت حضور در دادسرای اوین، به خانه بازگشتند.

وی که در زمان ریاست دری‌نجف‌آبادی در دادستان کل کشور، مدیر روابط عمومی دادستانی بود درباره دلیل این بازداشت، اظهار بی‌اطلاعی کرد.

 پس از اعلام خبر بازداشت دو دختر میرحسین موسوی، دفتر سخنگوی قوه قضاییه و دادستانی تهران در اخباری جداگانه اعلام کردند که دختران میرحسین موسوی بازداشت نشده‌اند و تنها جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات به دادسرای امنیت فراخوانده شده‌ بودند.