اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دو دختر ترخیصی از بهزیستی اقدام به خودکشی کردند



پریا و روا دو دختری که از مرکز نگهداری دختران بهزیستی آذربایجان شرقی ترخیص شده بودند روز جمعه در تبریز اقدام به خودکشی کردند.

 'پریا' و 'روا' با خوردن قرص برنج به این عمل اقدام کردند که با وخیم شدن حال این دو و تماس مردم با اورژانس به بیمارستان منتقل می شوند و با تلاش عوامل بیمارستان روا از مرگ نجات می یابد ولی پریا جان خود را از دست می دهد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی شنبه شب در این خصوص گفت: پریا در سال 1390 به همراه خواهر و برادر خود به دلیل فوت پدر و ازدواج مادر با دستور مقام قضایی در بهزیستی استان پذیرش شد و در سال 1393 با درخواست خود پریا و مادرش به صورت موقت به مرخصی می رود.

محسن ارشدزاده با بیان اینکه هم اکنون خواهر و برادر پریا در مراکز بهزیستی نگهداری می شوند، افزود: پریا پس از مرخصی موقت در سالجاری نیز دو بار درخواست ترخیص از بهزیستی می کند و در هر دوبار به دلیل داشتن صلاحیت مادر اجازه ترخیص صادر می شود.

وی اظهار کرد: 'روا' نیز به همراه برادرش در سال 1390 به دلیل طلاق پدر و مادر و با دستور قضایی در بهزیستی پذیرش می شوند که برادرش پس از گذراندن خدمت سربازی اکنون زندگی مستقل دارد.

ارشدزاده اضافه کرد: روا در سال 91 به دلیل داشتن صلاحیت نگهداری توسط مادرش با حکم مقام قضایی از بهزیستی ترخیص می شود و در سال 1392 به دلیل ناسازگاری با خانواده به بهزیستی بر می گردد تا اینکه در مرداد ماه سال جاری با درخواست خود و مادرش از بهزیستی مرخص می شود.


وی تاکید کرد: تمامی مراحل ترخیص و پذیرش آنان بر اساس قانون انجام شده است.

 

اخبار حوادث - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
اقدام به خودکشی دختر ایلامی(KM)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اقدام بموقع یک پلیس شجاع هنگام خودکشی دختر جوان +تصاویر



اقدام بموقع یک پلیس شجاع هنگام خودکشی دختر جوان +تصاویر

یک پلیس شجاع چینی زمانی که متوجه شد یک زن قصد خودکشی دارد با اقدام شجاعانه ی جان او را نجات داد.

 

خودکشی,اقدام به خودکشی

 

یک پلیس شجاع چینی زمانی که متوجه شد یک زن قصد خودکشی دارد با اقدام شجاعانه ی جان او را نجات داد.این زن با رفتن روی یک بلیبورد تبلیغاتی در پکن چین قصد خودکشی داشت اما پلیس ماجراجو با دستبند مخصوص بازداشت مجرمین دست خود را به دست این زن قفل کرد. او در حالیکه سعی داشت با صحبت کردن او را متقاعد کند تا از تصمیمش منصرف شود دستبند را به او زد تا مطمئن شود این دختر در امنیت کامل خواهد بود.

 

خودکشی,اقدام به خودکشی

 

در اقدام به موقع دیگری او با یک طناب محکم که دور بازوی خود پیچیده بود و سر دیگر آن را دور کمر دختر انداخت. موفق شد کاملا از افتادن دختر جلوگیری کند. به طوریکه وقتی دختر خود را از روی بیلبورد رها کرد، در هوا معلق شد و مردم توانستند به پلیس فداکار کمک کرده و او را نجات دهند.

 

خودکشی,اقدام به خودکشی

 

پلیس میگوید قصد داشتم او بداند که در کارم برای نجاتش بسیار جدی هستم. و اگر او را بخواهد خودش را بکشد زندگی شخص دیگری نیز در خطر خواهد افتاد.
هنوز جزئیات بیشتری در این رابطه فاش نشده است و کسی نمیداند علت اصلی اقدام این زن برای خودکشی چیست...../pardad.ir