اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دو دانش آموز دبستانی در سد خاکی افتر سمنان غرق شدند



دو دانش آموز دبستانی در سد خاکی افتر سمنان غرق شدند

حصیرباف با بیان اینکه عملیات احیاء بر روی جسد بی جان اولین دانش آموز جواب نداد، گفت: غواصان بعد از 20 دقیقه جستجو در سد خاکی افتر، دومین جسد را نیز از آب بیرون کشیدند که وی نیز جان سپرده بود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: دو دانش آموز دبستانی چهارم و پنجم دبستان در سد خاکی روستای افتر بخش سرخه شهرستان سمنان غرق شدند.

کوروش حصیرباف در گفتگو با مهر، گفت: در ساعت 11:25 ظهر روز چهارشنبه به دنبال تماس مردمی با سامانه 125، ماموران آتش نشانی در رابطه با غرق دو دانش آموز بومی روستای افتر مطلع شدند.

وی افزود: به دنبال این تماس، 4 اکیپ امدادی متشکل از سه تیم نیروهای هلال احمر و یک اکیپ غواصی به محل اعزام و در محل مشاهده شد که جسد یکی از دو دانش آموز، توسط اهالی از آب خارج شده است.

حصیرباف با بیان اینکه عملیات احیاء بر روی جسد بی جان اولین دانش آموز جواب نداد، گفت: غواصان بعد از 20 دقیقه جستجو در سد خاکی افتر، دومین جسد را نیز از آب بیرون کشیدند که وی نیز جان سپرده بود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان اظهار داشت: این دو دانش آموز 10 و 11 ساله دبستانی در کلاس های چهارم و پنجم دبستان در روستای افتر مشغول به تحصیل بودند.

به گفته افراد حاضر در محل، این دو دانش آموز به همراه سایر دانش آموزان و معلم خود برای اردویی تفریحی در محل حاضر بودند.

روستای افتر از توابع بخش سرخه و در 30 کیلومتری شمال غرب مرکز استان سمنان واقع است./مهر


ویدیو مرتبط :
شباهت عجیب دانش آموز دبستانی به گرت بیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

۶ دانش آموز کرجی و مربی‌شان در دریای خزر غرق شدند



دانش آموزان کرجی,غرق شدن دانش آموزان کرجی در دریای خزر

۶دانش آموز کرجی و مربی‌شان در دریای خزر غرق شدند

مهین تفضلی، مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مازندران  با اعلام این خبر به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: اردوی 80 نفره از دانش آموزان کرجی به شهرک پزشکان شهرستان نور استان مازندران آمده بودند که عصر دیروز سه شنبه 30 نفرشان وارد دریا شدند.

در این زمان یک نفر از شناگران دچار حادثه غرق شدگی شد و 9 نفر از اعضای شرکت کننده در اردو اعم از مربیان و دانش آموزان برای نجات این فرد اقدام کردند.

 

تفضلی گفت: در این حادثه متأسفانه 6 نفر از غرق شدگان در دریا فوت کردند که اسامی آنها به شرح زیر است:

1- میلاد شیرزاد، 24 یا 25 ساله

2- رحیم زمانی، 24 ساله

3- حسن رنجبر آزاد، 16 ساله

4 محمد قربانی، 17 ساله

اجساد متوفیان از دریا گرفته شد

تفضلی گفت: رضا پاشایی و حسین رنجبر آزاد از دیگر قربانیان حادثه غرق شدگی در دریای خزر هستند که متأسفانه پیکر این دو نفر هنوز پیدا نشده است.

 

در این حادثه امدادگران اورژانس 115، 4 نفر را از آب نجات دادند که پس از ارائه کمک های اولیه و انجام اقدامات درمانی اولیه جهت ادامه درمان به بیمارستان امام خمینی شهرستان نور منتقل شدند. یک نفر از مجروحان در بخش آی سی یو، دو نفر در بخش سی سی یو و یک نفر دیگر در بخش داخلی بیمارستان امام خمینی نور بستری هستند.

اسامی مجروجان این حادثه به شرح زیر است:

1- حمید غفار نژاد

2- یاشار معینیان

3- احسان غلامی

4 امید تاجیک

تفضلی زمان دقیق وقوع این حادثه را ساعت 17:15 دیروز سه شنبه اعلام کرد./خبرآنلاین