اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دو جانشین احتمالی «جهانگیر کوثری»


برنامه ورزش از نگاه دو بعد از ماه رمضان با تغییرات ویژه پخش خواهد شد. پوریان تابان، مجری این برنامه در آخرین برنامه اش که جمعه هفته گذشته پخش شد بدون مقدمه از پایان برنامه ورزش از نگاه دو و شروع سری جدید بعد از ماه رمضان خبر داد.

روزنامه تماشا: برنامه ورزش از نگاه دو بعد از ماه رمضان با تغییرات ویژه پخش خواهد شد. پوریان تابان، مجری این برنامه در آخرین برنامه اش که جمعه هفته گذشته پخش شد بدون مقدمه از پایان برنامه ورزش از نگاه دو و شروع سری جدید بعد از ماه رمضان خبر داد.

او قبل از خداحافظی گفت: «ما در حال رفتن هستیم و ما را حلال کنید. برنامه ورزش از نگاه دو تا آخر ماه مبارک رمضان پخش نمی شود و بعد از آن هم تغییرات زیادی در برنامه ایجاد خواهد شد. شاید قسمت شد و ما باز هم در خدمت شما بودیم و شاید هم دیگر ما را ندیدید.»

کاردان و اینانلو، گزینه های مجری گری ورزش از نگاه دو

این خبر که تابان بدون هیچ مقدمه ای جمعه شب آن را روی آنتن اعلام کرد دیروز توسط مدیر اجتماعی و ورزشی شبکه دوم سیما تکمیل شد. آذرمکان در این مورد به مهر گفت: «در بررسی هایی که طی چند ماه اخیر انجام شد به این نتیجه رسیدیم که باید تغییراتی را در محتوای برنامه قدیمی ورزش از نگاه دو ایجاد کنیم. واقعیت این است که سری جدید برنامه ورزش از نگاه دو کاملا متفاوت با آن چیزی است که طی سالیان متمادی تولید و پخش این برنامه ارائه شده. طبق مذاکراتی که با طراح و تهیه کننده این سری از برنامه داشته ایم با توجه به ساختار طرح که کاملا متفاوت با سایر برنامه های تلویزیونی است قرار شد تا علاوه بر شنبه شب ها، پنجشنبه شب ها نیز پخش شود. ان شاءا... هر هفته دو برنامه مجزا تولید و پخش می شود.»

اینطور که شنیده می شود و گزینه برای مجری گری این برنامه وجود دارد. علی اینانلو و داریوش کاردان این دو گزینه هستند که هیچ کدام از آنها سابقه ورزشی ندارند.

البته اینانلو، اولین مجری برنامه ورزش از نگاه دو بوده که سال 58 از صدا و سیما پخش می شده است اما بعد از آن در سال های اخیر تجربه ورزشی نداشته و در برنامه های گردشگری مجری بوده است. همچنین با توجه به اینکه این برنامه قرار است هفته ای دو بار پخش شود و مجری هایی غیر ورزشی هم گزینه هستند پیش بینی می شود که فضای این برنامه از برنامه ای کاملا ورزشی دور شده و فضایی فانتزی تر داشته باشد.


ویدیو مرتبط :
جانشین جانشین پادشاه عربستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عامل کشتار حجاج ایرانی درگذشت/ جانشین احتمالی نایف "ولیعهد سعودی" کیست؟



عامل کشتار حجاج ایرانی درگذشت/ جانشین احتمالی نایف "ولیعهد سعودی" کیست؟

دیوان پادشاهی سعودی اعلام کرد شاهزاده نایف بن عبدالعزیز ولیعهد سعودی درگذشت.شاهزاده نایف در سال 2011 پس از درگذشت شاهزاده سلطان به عنوان ولیعهد سعودی تعیین شد و از 27 مارس سال 2009 معاون رئیس هیئت دولت و از سال 1975 وزیر کشور بود.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب:

دیوان پادشاهی سعودی اعلام کرد شاهزاده نایف بن عبدالعزیز ولیعهد سعودی درگذشت.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب به نقل از العربیه، او ولیعهد ، معاون رئیس هیئت دولت و وزیر کشور سعودی نیز بود و سن او هنگام مرگ 78 سال بود. شاهزاده نایف برای 36 سال وزیر کشور بود و از عوامل اصلی کشتار حجاج ایرانی در سال 66 به حساب می آید.

 

 

شاهزاده نایف, شاهزاده نایف بن عبدالعزیز, شاهزاده سلطان

 

شاهزاده نایف از 27 مارس 2009 به سمت معاون رئیس دولت منصوب شد و از سال 1975 وزارت کشور سعودی را برعهده داشت.

خالد المطرفی گزارشگر العربیه در سعودی تاکید کرد خبر درگذشت شاهزاده نایف بن عبدالعزیز بلافاصله و بدون تاخیر از سوی دیوان پادشاهی اعلام شد.

او تاکید کرد بر اساس آداب و سنن اسلامی مراسم نماز میت و خاکسپاری وی برگزار می شود.

شاهزاده نایف در سال 2011 پس از درگذشت شاهزاده سلطان به عنوان ولیعهد سعودی تعیین شد و از 27 مارس سال 2009 معاون رئیس هیئت دولت و از سال 1975 وزیر کشور بود.

او سه ماه پیش در 26 مه برای درمان جده را به خارج از کشور ترک کرده بود.

به نوشته ی رویترز، مرگ نایف به معنای آن است که ملک عبدالله 89 ساله باید فرد دیگری را به عنوان ولیعهد خود انتخاب کند.

 

شاهزاده نایف, شاهزاده نایف بن عبدالعزیز, شاهزاده سلطان

 

 

شاهزاده سلمان وزیر دفاع کنونی عربستان سعودی ولیعهد احتمالی عربستان سعودی است. سلمان 76 سالع در ماه نوامبر وزیر دفاع شد و به مدت 5 دهه فرماندار ریاض بوده است..../انتخاب